Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du gøre for 100 kroner? :-)

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lund.dk:

Hvorfor skal jeg give 25% oveni, i administrationsgebyr. Det er jo vanvittigt! 25% af prisen!

Han skal jo også tjene penge?

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:09

BruunMedia:

Lund.dk:

Hvorfor skal jeg give 25% oveni, i administrationsgebyr. Det er jo vanvittigt! 25% af prisen!

Han skal jo også tjene penge?

Ja det er jeg klar over - men 25% - det synes jeg er ret højt

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:12

25% af 100 kr. er 25 kr. Det er ikke meget, de ting som er i opslag på siden i øjeblikket er allerede vurderet til en højere pris end 100 kr. Siden skal hente penge ind et eller andet stedsfra, og derfor i opstarten er prisen på 25%, når der kommer mere aktivitet vil den falde ned til 15% og derefter 10%.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:14

Jes:

25% af 100 kr. er 25 kr. Det er ikke meget, de ting som er i opslag på siden i øjeblikket er allerede vurderet til en højere pris end 100 kr. Siden skal hente penge ind et eller andet stedsfra, og derfor i opstarten er prisen på 25%, når der kommer mere aktivitet vil den falde ned til 15% og derefter 10%.

Ville da nok vælge at gå den anden vej, hvis det var mig. Du skal gøre sitet interessant, og du starter med høje priser. Det er da ikke god lokkemad ;)

Men held og lykke med projektet!

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 18:23

Tak skal du have, Lund :-)

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 21:33

Nogen som har forslag til nye funktioner? Evt. udsendelse af nyhedsmail hver uge med de ydelser som lægger på siden(så man hele tiden er opdateret) måske også noget RSS?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:39

Grineren, har selv de sidste par dage siddet og kigget på fiverr og gennemskuet opbygningen - for ville selv lave en dansk version... Men du kom først.. Tillykke med det :-)

Det ganske god tidsfordriv den side...

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 21:41

Jes hvordan kom du egentlig på ideen? Jeg mener hvis det var fra Fiverr - hvornår og hvordan havde du hørt om det ? :)

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 21:47

Sad og kedede mig en aften vil jeg gå ud fra og surfede rundt og fandt diverse nye sociale websites, og faldt så over fiverr (kan ikke huske hvor jeg fandt fiverr)

Jeg har altid synes konceptet var sjovt, og jeg så hvor meget folk egentlig var villige til at gøre for sølle $5 .

Jeg mente så, at man kunne lave det i Danmark ligeså for 50 kr. Jeg sløjfede dog hurtigt idéen og gik op til flere muligheder (lave ydelser mellem 50,100,250, 500 og 1000 kr) men synes der kom for mange muligheder og derfor ikke et "niche"-site, som kun omhandler at købe billige ting for ét hvis beløb. Derfor blev det kun 100 kr - og kun 100 kr. Intet mindre og intet højere :-)

Måske der kommer en version i fremtiden med flere muligheder. Har dog i tankerne at smide det til Sverige og Norge også. Den danske version skal dog lige op og køre først (den er stadig i beta, men funktioner virker nogenlunde)

Derfor er alt feedback mere end velkommen. Og hvis i gad støtte op om projektet og sprede budskabet, evt. ved artikelskrivning (hvis i selv mener konceptet er sjovt), links, twitter-status/facebook , personlige anbefaler eller tip-en-ven-funktion som er på sitet.

I må derfor også hjertelig gerne følge min Twitter, som opdaterer så snart der er nye ydelser på GLOBIA (http://twitter.com/globiadk)

Takker for jeres tid og eventuelle støtte.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 17:05

Gig's princippet er eksploderet og ideen er som sådan langt fra ny , og din side , beklager er heller ikke den første danske side der findes blandt andre www.gigs.dk som kører samme koncept. Bliver spændende at se hvem der først får overtaget og får flest brugere. Så ideen er rigtig go' men der skal seriøse ting med din side hvis den skal komme i nærheden at være en smule konkurrence dygtig . Overhovedet ikke for at nedgøre ideen eller din side for den er go' mener bare at du skal arbejde hurtig hvis der skal ske noget seriøst og du skal nok have nogen samarbejdspartnere ind over. Eksempelvis findes der fiverr clones som kan købes og som fungere ekstremt godt eks. http://blogs.agriya.com/fiverr-clone - og hvor en side som www.gigbucks.com er bygget på dette script. Sitet der kører også rigtig godt og har også godt fat i en del brugere.

Men held og lykke med projektet, du kan nå langt hvis du gir den seriøst gas, med de rigtige penge og folk i ryggen.

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)