Sad og kedede mig en aften vil jeg gå ud fra og surfede rundt og fandt diverse nye sociale websites, og faldt så over fiverr (kan ikke huske hvor jeg fandt fiverr)
Jeg har altid synes konceptet var sjovt, og jeg så hvor meget folk egentlig var villige til at gøre for sølle $5 .
Jeg mente så, at man kunne lave det i Danmark ligeså for 50 kr. Jeg sløjfede dog hurtigt idéen og gik op til flere muligheder (lave ydelser mellem 50,100,250, 500 og 1000 kr) men synes der kom for mange muligheder og derfor ikke et "niche"-site, som kun omhandler at købe billige ting for ét hvis beløb. Derfor blev det kun 100 kr - og kun 100 kr. Intet mindre og intet højere :-)
Måske der kommer en version i fremtiden med flere muligheder. Har dog i tankerne at smide det til Sverige og Norge også. Den danske version skal dog lige op og køre først (den er stadig i beta, men funktioner virker nogenlunde)
Derfor er alt feedback mere end velkommen. Og hvis i gad støtte op om projektet og sprede budskabet, evt. ved artikelskrivning (hvis i selv mener konceptet er sjovt), links, twitter-status/facebook , personlige anbefaler eller tip-en-ven-funktion som er på sitet.
I må derfor også hjertelig gerne følge min Twitter, som opdaterer så snart der er nye ydelser på GLOBIA (http://twitter.com/globiadk)
Takker for jeres tid og eventuelle støtte.