Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at forbedre Qmode.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er,

Jeg tror at jeg er kommet til det punkt, hvor jeg har set mig blind på min webshop Qmode.dk - og jeg er nu usikker på hvordan jeg skal komme videre i mit projekt med at forbedre webshoppen.

Det produkt jeg ønsker at lægge fokus på, er vores hair extensions med clips. Kvaliteten i forhold til prisen er udover det sædvanlige, og det vil jeg naturligvis gerne fortælle de besøgende.

Jeg håber, at et par Aminoer kan give mig noget feedback og deres syn på webshoppen og måske er der nogle ting som åbentlyst bør ændres, men som jeg bare ikke helt kan gennemskue.

Også meget gerne tips til forbedring af søgeoptimering.

På forhånd tak,
Mette

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:39

flot siden Smile

Synes der mangler et billedet af en lærker kvinden i banner evt. kørende billeder der viser forskellige hotte kjoler og anderledes hår stiller .

Fede hår stiller med jeg kan ikke summe helt ind på håret så  man kan næsten føle på det ,man må gerne få det indtryk jeg står med det i hånden så man kan køre rundt om hele hovedet hvor håret er på den lærker model

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:58

Du har stadig mange sider, hvor du kan forbedre titler og metabeskrivelser:

Fodtøj - Qmode

Fodtøj. Smukke stilletter og ballerinasko ... Qmode.dk yder ingen telefonisk support. Vi kan derimod kontaktes på e-mail. ...

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 01:12

Navnet på shoppen og "slogan" øverst på siden må meget gerne komme op i en ordentlig størrelse, da jeg syntes det ser lidt ensomt ud oppe i toppen. Husk at hvis du gør det skal det være i en ordentlig kvalitet så man ikke kan se de enkelte pixels.

Kan se at de øverste billeder skifter lidt for hver gang man loader forsiden. Nogle gange er der 6 små billeder, andre gange 3 små og nogle gange 1 stort og 3 små. Når der bare er 3 eller 6 små øverst så er det som om at det hele flyder sammen med alle de små billeder af næsten samme størrelse og man ved ikke hvad man skal fokusere på. For at det ikke skal virke for uoverskuelig hjælper det hvis der er et stort billede øverst som tiltrækker opmærksomheden. Det store billede/slideshow skal selvfølgelig give den information du nævner du vil have fokus på, og hvis den klare sit job så klikker folk på den for at få mere info eller kigger længere ned af siden for at se hvad du ellers har af spændende produkter.

Det er vigtigt at du på forsiden kort og kontant viser/fortæller hvad folk skal købe. Hvis folk først skal læse teksten på 15 forskellige billeder for at finde ud af hvad du kan tilbyde, så giver de op og suser videre til konkurrenten.

Just my 2 cents. ;o)

Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Skrevet kl. 01:16

Hej alle 3,

Jeg er i fuld gang med at suge jeres forslag til mig, og da jeg heldigvis selv kan lave det meste, så er det netop også derfor at det hele ser lidt rodet ud lige nu. Jeg tænkte at det nok var en meget god ide, at lave rettelserne med det samme, sådan lidt sent på døgnet ;-)

Men rigtigt mange gange tak! :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Skrevet kl. 13:37

Nu har jeg arbejdet en del på forsiden, men der mangler lige billedet af en pæn model. Jeg vil gå igang med at finde det helt rigtige billede :-)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 14:02

Hej Mette,

Først og fremmest er der grafik fejl i jeres logo, hvis du kigger i venstre side af Q'et kan du se at det bliver "tværer lidt ud".

Dine URL's (altså adresser) er ikke specielt søgemaskine venlige. Google kan f.eks. næppe gætte at proID=845 er det samme som Stropløs unik cocktailkjole design 2.

Mvh. Sven Philipsen :-)

Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 94
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 14:03

Hej Mette

Har sendt dig en PB, ved ikke om du har modtaget den? :)

Med venlig hilsen

Social-Marketing.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Skrevet kl. 15:03

Hej Sven,

Tak for feedback.

Nu er logoet i hvert fald fikset :-)

Jeg har længe gået og grublet over det med pæne URL'er, men har ikke helt kunne gennemskue hvordan det laves. Men jeg må lige prøve og sætte mig godt og grundigt ind i det. Jeg var faktisk ikke klar over, at det havde så stor betydning.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Skrevet kl. 15:03

Hej Social-Marketing,

Jeg er lidt presset i dag, så jeg vender lige tilbage ved lejlighed.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)