Lad os starte med mig egen artikeldatabase. Jeg er meget sikker på at den eneste grund til at jeg ikke længere er indexeret, er grundet en fejl i en robots.txt fil (som selvfølgelig er rettet nu). Jeg sad faktisk og optimerede min robots.txt fil, da jeg lige siden start har ønsket en database over gennemsnittet - heraf kravet om minimum 350 ord, kun 2 links (med mulighed for flere links når man linkbuilder internt på artikeldatabasen), jævnlige checks af dublicate content på de enkelte artikler, tjek af døde links løbende, grundig intern optimering af artikeldatabase, samt løbende linkbuilding.
Så med andre ord - jeg regner med at databasen bliver genindexeret (som jeg også har skrevet på bonusninja.dk, antphilosophy.com, seoartikler.dk, samt i de mails som jeg har modtaget) Det har hele tiden været målet, at artiklerne ikke bare har skulle fungere som et linkbuildingsværktøj - men også give reel værdi til de brugere som læser artiklerne.
Ang de andre artikeldatabaser, skrev jeg et blogindlæg med titlen "dør artikeldatabaserne snart?" allerede den 13. august 2010, med mine tanker om hvad der ville ske hvis man slækkede på kvaliteten
Håber at det var svar nok - ellers så hiv fat i mig
/ Emil Blücher