Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der for danske artikeldatabaser ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så uheldig at ha' skrevet artikler og lagt dem på nogle af de danske artikeldatabaser. Nu kan jeg se at de slet ikke er indekseret at Google længere.

Hvad går der galt ?

Emil Blücher's seo-artikler.dk er røget ud.
Jan Kaczmarek's bonusninja.net/artikler er røget ud

Min firewall fortæller mig iøvrigt at online-webtalk.com skal man ikke besøge, da den indeholder "IFrame.43473 (Trojan)"

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:14
Tilmeldt 16. Mar 06
Skrevet kl. 13:16

Konklusionen er den at der er duplicate content på siderne ?
Hvad betyder det for mig, mine links og artikler ? Skal jeg slette dem ?

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:19

Som det er lige nu, får du ikke noget ud af, at have dem liggende på de sider. Kan du slette dem, og placere artiklerne på andre artikeldatabaser, kunne det være måden at gøre det på. 

Der findes efterhånden et hav af artikeldatabaser. Jeg har en liste over de første 20 stykker, men der mange, så husk altid at spred dem godt og grundigt.

Tilmeldt 16. Mar 06
Skrevet kl. 13:31

Nikolaj Astrup Madsen:
Som det er lige nu, får du ikke noget ud af, at have dem liggende på de sider. Kan du slette dem, og placere artiklerne på andre artikeldatabaser, kunne det være måden at gøre det på. 

Bliver det så ikke for alvor duplicate content ?

Skader det at have artiklerne liggende på de nuværende steder, som er blevet "straffet" ?

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:43

Hvis Google ikke indekserer artikeldatabaserne, er dine artikler heller ikke indekseret mere. 

Det skader ikke at have dem liggende der, de bliver bare ikke indekseret, og du får ikke noget ud af dine links. 

Er det et mindre antal artikler, så lad dem være. Artikeldatabaserne kan blive reindekseret igen, hvis de overholder kravene. 

Hvor mange artikler drejer det sig om?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 14:19

Øv, hvor træls. Jeg har også en del artikler liggende på de omtalte sider.
Men mon ikke de snart kommer igen.

Heldigvis er min egen artikeldatabase ikke blevet ramt. Yes

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:26

Lad os starte med mig egen artikeldatabase. Jeg er meget sikker på at den eneste grund til at jeg ikke længere er indexeret, er grundet en fejl i en robots.txt fil (som selvfølgelig er rettet nu). Jeg sad faktisk og optimerede min robots.txt fil, da jeg lige siden start har ønsket en database over gennemsnittet - heraf kravet om minimum 350 ord, kun 2 links (med mulighed for flere links når man linkbuilder internt på artikeldatabasen), jævnlige checks af dublicate content på de enkelte artikler, tjek af døde links løbende, grundig intern optimering af artikeldatabase, samt løbende linkbuilding.

Så med andre ord - jeg regner med at databasen bliver genindexeret (som jeg også har skrevet på bonusninja.dk, antphilosophy.com, seoartikler.dk, samt i de mails som jeg har modtaget) Det har hele tiden været målet, at artiklerne ikke bare har skulle fungere som et linkbuildingsværktøj - men også give reel værdi til de brugere som læser artiklerne.

Ang de andre artikeldatabaser, skrev jeg et blogindlæg med titlen "dør artikeldatabaserne snart?" allerede den 13. august 2010, med mine tanker om hvad der ville ske hvis man slækkede på kvaliteten

Håber at det var svar nok - ellers så hiv fat i mig

/ Emil Blücher

Tilmeldt 16. Mar 06
Skrevet kl. 15:40

Den kære Hr. deMib har åbenbart læst denne tråd.... Kunsten at røve en bank

Så spørgsmålet er om der så kommer gang i de nævnte kataloger igen....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:07

Det er en af grunden jeg ikke rigtigt er begyndte på artiklen markedsføring men venter lidt afventet , for hvad sker der dem der laver artikler for en , tilbyder det billigt med de bliver så ekstrem korte .

Vis ønsker kvalitet i stedet for kvantitet , fra den samme koster per ord måske 3 gange mere derfor vælger de fleste den billige løsning og den der laver den billige tjener også meste for kort kræver ikke den vilde fantasien, så argument for de kortere artikler kan google måske godt gennemskue , lange begynder folk også tit selv at linke til så artiklen siderne får klart mere udad den gode og lange artiklen .

Ved dog ej hvorfor der er nogle der tilbyder korte artikler og laver en masse produktion ud ad det .

Ser frem til hvad der sker i fremtiden og jeg satser på kvalitet, for ved det virker på langsigt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)