@ Martin
Det der med at være for ung, - det skal du nok ikke regne med. Det sker for rigtigt mange at man at man føler at man er meget yngre indeni, end dåbsattesten viser. Alligevel kommer dagen hvor man må konkludere at man er kommet til et sted i livet, hvor man ikke har så meget tilfælles med de helt unge, når det kommer til stykket alligevel.
Det spøjse er jo, at det samme unge publikum som vil afskaffe støtten, selv er på overførselsindkomst, nøjagtig som jeg pointede din involvering omkring de nyledige. Det er jo en klassiker, - der er andre normer for andre end en selv. Det er også de andre i trafikken der kører som idioter, - og sådan er det så forudsigeligt. GAAB
Alle der betaler skat finansierer såvel skoler som S.U. - og hvad er resultatet? Sidder de unge mennesker som har mere regnekraft i computeren end Apollo månelandingsfartøjet og det samlede Apolloprojekt havde og opfinder en kur mod kræft, - oparbejder kosmisk støv så man kan trække vejret på månen, eller laver blueprints så vi kan kolonisere Mars? Næh, - de bruger eddersparkmende deres røvdyre uddannelse på at sidde og lave affilate sider.
Så når man er Formandsguru på et iværksættersite, så synes jeg måske nok at der var mere ræson i at skrue ned for retorikken og bruge energien på at sparke iværksætterne i røven, - frem for et eller andet udenlandsk konsortium som er pisseligeglad. Der hvor du, Martin Thorborg kan gøre en forskel, - der er lige her på Amino.
Jeg valgt at skrue en lille smule ned for retorikken - og nu du spørger hvad jeg bidrager med, så har jeg mit lille projekt her på Amino som forhåbentligt munder ud i en lille gratis e-bog, - og jeg har vel (det svinder lidt i mandtal) gældssaneret 8 unge Aminoer, og givet dem en frisk start - og det nærmer sig på ingen måde 10000 FB fans, eller 2000 sidevisninger eller whatever - det har jeg hverken den samme karisma eller dygtighed til som du, Martin Thorborg - men det er så mine bidrag. Jeg gør en forskel der hvor jeg befinder mig, og om det så kun bliver en enkelt krusning i overfladen, - så har jeg gjort mit bedste og det er så hvad mit talent rækker til.
Jeg tror du kan bedre, end de billige points du tog der, - men måske tager jeg fejl?