Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design - GIV FEEDBACK . Mange tak.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Skrevet kl. 23:36
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 01:16

Det ser jo meget godt ud, men der er lige et par ting der springer mig i øjet.

• Der er så mange elementer på forsiden, at det bliver lidt sammenkrampet og forvirrende. Overvej om du virkelig har brug for kontakt-formular på alle sider, for det kunne jo spare en del plads, så du evt. kunne skabe lidt mere plads mellem de andre elementer.
  • På siden hjemmeside, er det svært at danne sig et overblik over hvad du kan levere, fordi der skal scrolles så meget. Hvis du slettede kontakt-formularen ville der være plads til at sidestille to beskrivelser af hjemmesidetyper, og du ville derved undgå at folk skulle scrolle så meget.

OFF TOPIC: Jeg kan se at du har læst til multimediedesigner, hvilket jeg selv regner med at begynde på næste år. Hvis du har tid, og lyst, må jeg så sende dig en mail med et par spørgsmål angående uddannelsen?

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Skrevet kl. 07:35

Hej Theis

Tak for forslagene, har tænkt at på siden hjemmeside der skal kontaktformularen væk og erstattes af en menu med de forskellige ydelser. Men skal lige have skrevet teksterne.

Du er meget velkommen til at sende en mail, nu er det godt et par år siden, så ved ikke hvor meget uddannelsen har ændret sig, men jeg kan svare på det som det var dengang. :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:01

Hey Dino..

Ja siden ser jo simpel og let ud. Dog som TheisM skrev tidligere, er måske lidt for meget med en kontaktformular på enhver side..

Ellers ser det fint ud, meget overskuelig fra mit synspunkt :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Skrevet kl. 09:32

Tak for feedback :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:12

Design okay Smile

Overskuelighed kan arbejdes lidt med og flere info på synes jeg er vigtig

Om dig står der ikke ret meget hvad kan , alt hvad kan står på forsiden , du med fordele lave en kortere intro på forsiden

Om siden gik endnu mere i dybden om dig , for du kan vel mere , om fok læser det hele er ikke det afgørende , med du skriver din viden hvad kan kvalifikationer.

alt kan folk ikke forstår men kan uddybe på undersider , på hvad du levere derved forstår folk varen ved at skrive hvordan du laver viser du har en grundig viden ingen vil normalt bruge denne viden til at lave hele selv med

ved du vil viser at du ikke er nogle af brogede kar i branche f.eks. Ved at skrive hvordan en standard wordpress opsættes at det kun er 5 minutter arbejde and på forbindelse hastighed med derfor ikke flere 1000 kr. værd det du laver er det unikke arbejde, grundet personlig erfaringer ikke dig , med var udenfor en ville lave 100 ens blogs for mig opdaget til skræk at når første filen der skulle bruges til siden var lavet, , var det kun et par minutter arbejde per blogs og jeg skulle betale 500 kr. for 100 ens blogs og samme sted oploadet, derfor synes jeg at videreformidle lidt grundviden er vigtigt , dette gør folk vælger dig som webdesigner.

Ligeledes søgeord optimering siderne lig lidt grundviden , der viser du ved en del , dette giver ligeledes indhold til søgemaskine og det er søgeord optimering du levere.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 11:01

Jeg savner lidt farve, baggrund eller rammer på siden. Du har delt det fint op med god plads imellem teksterne og det holder fint sammen på det hele. Men den er meget hvid i det.
Hvis du laver en baggrund/farve bagved kontakt mig her, så går det lidt bedre at den er på hver side. Den skal ikke være "en del af" hver side, men tydelig adskilt.
De der genvejsmenuer under kontakt mig her, bryder jeg mig ikke så meget om. Hvorfor er der? Det synes jeg ikke, der er nogen grund til.
Er helt vild med firkanten med de runde hjørner i menuen som glider med rundt.
Måske skulle du bruge spejle effekten fra dit logo rundt på siderne?
Tænk lidt over det med skrifter med fødder og uden sammen, hvornår med hvornår uden?
Længden/bredden på linierne under hjemmeside er liiiidt lange at læse.
Og så er der en hvid kasse (??) hen over feltet hvad drejer det sig om. 

Men generelt en enkelt og overskuelig side Yes

:-) Dorthe

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Skrevet kl. 19:18

Et eller andet sted vil jeg gerne have at folk har nemt ved at kontakte mig, og at de ved at muligheden er der :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)