Fordi Joachim B. Olsen støder kuglerne for dem. Lene Espersen ville være en god charterminister, så var hun fri for at holde ferie hele tiden. Spørgsmålet er så bare om familien må komme med i hendes ministerfly, når hun skal ud og lære noget om charterrejser. |
Nicolaj Thomasen:Fordi Joachim B. Olsen støder kuglerne for dem.
Ja, og det sker så bedst som man gik og troede at klovneriet var holdt op, og at det istedet var politiken der var i højsædet. Det er ikke fordi jeg har noget imod Joakim B.Olsen, men jeg er da spændt på at se hvad han kan tilføre, andet end endnu et "kendt ansigt". Op til sidste valg virkede det jo som om det var vigtigere at have en masse kendte kandidater, fremfor noget ordentligt indhold. Jeg håber ikke at dette er begyndelsen på sådan en tur igen.
Jeg er ikke helt enig i, at Lene Espersen ville være en god charterminister. Hun ville være en perfekt hjemmegående husmor. Og når børnene så er flyttet hjemmefra, og hun igen er i stand til at passe et arbejde, vil hun sandsynligvis kunne blive rigtig dygtig minister uanset hvilket ministerium hun får. Og sikkert også en rigtig dygtig partileder, der igen ville kunne vende meningsmålingerne.
Men indtil det sker, bør hun træde tilbage, og lade én der mener at Danmarks interesser har førsteprioritet, overtage styringen. Så er jeg til gengæld også sikker på, at vælgerne kommer tilbage, for sådanne politikere har vi ikke for mange af i øjeblikket.