Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stemmer du på?

Side 7 ud af 14 (139 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas de Oliveira:

Liberal Alliance føre indtil videre, jeg kunne godt tænke mig at høre nogen holdninger til hvorfor de gør det? 

Fordi Joachim B. Olsen støder kuglerne for dem.

Lene Espersen ville være en god charterminister, så var hun fri for at holde ferie hele tiden. Spørgsmålet er så bare om familien må komme med i hendes ministerfly, når hun skal ud og lære noget om charterrejser.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:22

Nicolaj Thomasen:

Fordi Joachim B. Olsen støder kuglerne for dem.

Ja, og det sker så bedst som man gik og troede at klovneriet var holdt op, og at det istedet var politiken der var i højsædet. Det er ikke fordi jeg har noget imod Joakim B.Olsen, men jeg er da spændt på at se hvad han kan tilføre, andet end endnu et "kendt ansigt". Op til sidste valg virkede det jo som om det var vigtigere at have en masse kendte kandidater, fremfor noget ordentligt indhold. Jeg håber ikke at dette er begyndelsen på sådan en tur igen.

Jeg er ikke helt enig i, at Lene Espersen ville være en god charterminister. Hun ville være en perfekt hjemmegående husmor. Og når børnene så er flyttet hjemmefra, og hun igen er i stand til at passe et arbejde, vil hun sandsynligvis kunne blive rigtig dygtig minister uanset hvilket ministerium hun får. Og sikkert også en rigtig dygtig partileder, der igen ville kunne vende meningsmålingerne.

Men indtil det sker, bør hun træde tilbage, og lade én der mener at Danmarks interesser har førsteprioritet, overtage styringen. Så er jeg til gengæld også sikker på, at vælgerne kommer tilbage, for sådanne politikere har vi ikke for mange af i øjeblikket.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:25

Fashion-Seller:

Thomas de Oliveira:

Mener du ikke Lene Espersen er værdig til opgaven?

Jeg kan desværre ik se Lene som statsminister på nuværende tidspunkt!

Hun mangler ledelserfaring...

Der mangler faste holdninger, som vi kan forholde os til.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:26

Martin Thorborg:

Det er sgu sørgerligt at se så mange der stemmer på DF....

Dbh Martin

Tja de kan da godt være lidt aggersive i deres politik, men deres holdning om at stoppe indvandring til Danmark kan jeg sagtens følge.Hvis de røde kommer ind, så tror jeg sku vi ser en STOR stigning af folk på bistand, og i indvandringen da det så skal være et "velfærds samfund" og man kan få i pose og i sæk af staten, så det ikke kan betale sig at arbejde. Og det betyder at alle os som så gider at arbejde, skal betale mere i skat

Jeg er hverken racist eller tilhænger af DF, jeg har bare ikke lyst til at se Danmark blive et samfund som består af 60% indvandrer..

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:35

Mark Jensen:
Jeg er hverken racist eller tilhænger af DF, jeg har bare ikke lyst til at se Danmark blive et samfund som består af 60% indvandrer..

Overdrivelse fremmer forståelse - er det ikke sådan man siger? 

Jeg kan sådan set godt forstå din holdning, og er også enig i den. Jeg er tilhænger af at dem som kan finde ud af at bidrage med noget positivt, samt vækst til vores land, kan være her. Dem som kun vil lave ballade, har intet at komme her for. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:48

Thomas de Oliveira:

Mark Jensen:

Overdrivelse fremmer forståelse - er det ikke sådan man siger? 

Jeg kan sådan set godt forstå din holdning, og er også enig i den. Jeg er tilhænger af at dem som kan finde ud af at bidrage med noget positivt, samt vækst til vores land, kan være her. Dem som kun vil lave ballade, har intet at komme her for. 

Jeg har intet imod at der kommer indvanrere til Danmark. men desværre er opsætningen af vores velfærd samfund let på nogen måder at misbruge for invandrere, og jeg ønsker ikke at skattekroner skal gå til invandre familier der ikke har intention om at integrere sig og bidrage til samfundet.

Jeg er i bund og grund lige glad om det er 60% af folk i danmark er invandrere, det det handler om at man må yde for at nyde, og at folk der yder bliver "betalt" for at yde og folk der kun nyder uden at yde, ikke bliver "betalt" for det.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BruunMedia:

Jeg har intet imod at der kommer indvanrere til Danmark. men desværre er opsætningen af vores velfærd samfund let på nogen måder at misbruge for invandrere, og jeg ønsker ikke at skattekroner skal gå til invandre familier der ikke har intention om at integrere sig og bidrage til samfundet.

Jeg er i bund og grund lige glad om det er 60% af folk i danmark er invandrere, det det handler om at man må yde for at nyde, og at folk der yder bliver "betalt" for at yde og folk der kun nyder uden at yde, ikke bliver "betalt" for det.

Det behøver du ikke stemme på DF for at sikre.
LA og flere andre partier har præcis de samme holdninger. DF er bare et  parti der kun tænker på at høste stemmer hos pensionister og folk der er indvandrerforskrækkede og det er der sgu ikke meget fremtid i.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:13

Det kunne være fedt med nogen flere stemmer! Er der nogen Amino'er som ikke har stemt endnu, er det da vist på tide.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

BruunMedia:
men desværre er opsætningen af vores velfærd samfund let på nogen måder at misbruge

Det er skattesystemet også. Skal vi så ikke også smide alle de rige Nordsjællandske skattesnydere ud af landet? :)

> det det handler om at man må yde for at nyde

Hvis du kender det mindste til dagpenge- eller bistandssystemet i dag, så vil du vide at der ikke er mange kommuner tilbage, hvor du kan fise den af i årevis på passiv indkomst. Du skal faktisk helt tilbage til 80'erne for at finde udbredte eksempler på det. Men gode skrøner har det jo med at leve videre.

Dengang blev det ændret fordi man frygtede af horder af syderopæere ville indvadere Danmark og skamride vores velfærdssystem. Det skete dog aldrig. Sådan er det med dommedagsprofetier. De holder aldrig. Det gælder også for alle DF's dystre skræmmebilleder. Det er bare nogle grimme misfostre der gror inde i deres hoveder :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:45

@Martin

Hvad har du imod DF politisk? 

Side 7 ud af 14 (139 indlæg)