Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks - fra ca. 370 til 0...???

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Der er sket nogle ændringer med fodnote links , nogle nul stiller google nu værdien af , denne opdatering kom i sidste uge i torsdag , alle bliver ikke nul stillet har jeg bemærket med lige præcis hvorfor , med gætter  nogle har jeg opdaget var en lille forskelle på linke ,er det sådan med alle steder , hvor de nul stillet værdien har vi fundet grunden ?

med er ikke sikker , hvad den nye opdateringer betyder helt præcist , med google siger jo ikke hvad der sker,

så vi må tolke hvad der sker , jo flere der giver feedback hvad sker jo nemmer at vide helt præcist hvad  skal gøres

Hvis det betyder, at jeg nu har 0 backlinks, så er jeg da for alvor helt færdig med at linkbuilde! 

som jeg tolker det skete , skal der mere unikke beskrivelser på linke , vis samme på mange nul stiller den alle , med er ikke sikker , ´da jeg er jo ikke er SEO ekspert synes jeg selv, med kigger hvad sker med linke på siderne og tolker derfra og hvilken der beholder mest værdie.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 15:37

Vi har set samme problem. Bedste bud må være at Google er ved at opdatere deres datacentre med "instant search" og derfor benytter Google sig af ældre dataset (Google Dance), eller backlink funktionen er låst pga. opdateringer.

Din side har 81 backlinks i den test jeg lige har kørt.

Ydermere kan din side tilgås både med og uden www, så der er risiko for Dublicate Content, dette ville jeg rette asap.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:37

Besynderligt, at jeres tests og mine egen er så forskellige? Lige fra 1037 og ned til 0 links?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:39

Frank Hellerup Madsen:

Hej Thomas,

Der er nogle forskellige mulige årsager:

• De sider, der før linkede til dig er holdt op
  • De hjemmesider, hvorpå der lå links til dine sider er blevet deindekseret i den søgemaskine, du tjekker hos
  • Og mest sandsynligt: Der er sket en kikser i den backlink-tjekker du bruger. Prøv at teste med et par andre og se, om der kommer et andet resultat ud af det.

Hej Frank

Ca. 300-400 af mine links skulle komme her fra Amino.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 18:46

TT Tekstforfatter:

Chrisss2010:

Hvilken side er der tale om?

Jeg finder over 1.000 liks til din signatur webside.

Hej

Hvilken backlink checker benyttede du? Jeg får 0 backlinks ligemeget, hvor jeg søger?

Benytter http://siteexplorer.search.yahoo.com ligesom Heine!

Mvh. Chris
12v LED 

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:55

Prøv de her to links og se hvad forskel det giver:

http://siteexplorer.search.yahoo.com/search;_ylt=A0oG7zcq4phMFhoB8F3bl8kF?p=www.tt-tekstforfatter.dk/&y=Explore+URL&fr=sfp

http://siteexplorer.search.yahoo.com/search;_ylt=A0oG7zEx4phMhZwATVXal8kF?p=tt-tekstforfatter.dk/&y=Explore+URL&fr=sfp

Det lugter lidt af at du har lavet en test uden www foran. Din side har den klassiske fejl med at den både findes på http://www.tt-tekstforfatter.dk og http://tt-tekstforfatter.dk. Dvs. med og uden www foran. 

Kan være jeg tager fejl, men det kunne være en mulighed.

/Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:01

Glemte lige... den side du linker til fra din signatur er med www foran, dvs. det er nok også den du normalt bruger og derfor vil der ikke være nogen (eller få), backlinks til tt-tekstforfatter.dk (dvs. siden uden www foran).

Den der med og uden www er lidt noget hø, da du derved interferere med din egen søgemaskineoptimering - dvs. du konkurrer med dig selv da Google ser det som to forskellige websites med det samme indhold, den ville jeg under alle omstændigheder få fikset.

/Lars

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:17

Som Lars ganske rigtigt skriver:

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 20:55

Hvis jeg ikke finder en måde at få Svend Bent ud af hovedet på, får jeg ingen søvn i nat ...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:05

Thomas Rosenstand:

Som Lars ganske rigtigt skriver:

Ja, jeg har godt været klar over det i lidt tid.

Min webmand siger, at jeg er nødt til at flytte webhotel pga. one.coms politik omkring .htaccess-filer?

Så det skal jeg lige have klaret.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)