Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks - fra ca. 370 til 0...???

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du ud af om det var det der var problemet?

/Lars

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:23

Lars Hessellund:

Fandt du ud af om det var det der var problemet?

/Lars

Nej, jeg aner det ikke, men fikses det skal det jo under alle omstændigheder.

Kan dog stadig ikke forstå, at nogen finder 1037 backlinks, og jeg hver gang får svaret 0 backlinks uanset hvilken backlink checker, jeg bruger.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:26

Brugte du mine to links?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:40

Lars Hessellund:

Brugte du mine to links?

Hej Lars

Sorry, jeg misforstod dig i forbifarten - troede du hentydede til et andet indlæg. Ja tak, jeg kan godt se, hvad du mener. Og det kan godt være, at jeg har fået søgt uden www på nogle af de backlink checkers, jeg brugte :-)

Men den, jeg plejer at bruge, bliver ved med at vise 0, hvadenten jeg skriver med eller uden www, og det forvirrede mig:

http://www.backlinks-checker.com/

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:44

De er ved at opdatere deres hjemmeside, så det er måske det.

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 11:44

Lars Hessellund:

Brugte du mine to links?

Hej Lars

Sorry, jeg misforstod dig i forbifarten - troede du hentydede til et andet indlæg. Ja tak, jeg kan godt se, hvad du mener. Og det kan godt være, at jeg har fået søgt uden www på nogle af de backlink checkers, jeg brugte :-)

Men den, jeg plejer at bruge, bliver ved med at vise 0, hvadenten jeg skriver med eller uden www, og det forvirrede mig:

http://www.backlinks-checker.com/

Der får jeg også 0 til vores site. Den har været gal i et stykke tid, men jeg ved ikke lige helt præcist hvorfor. Selvom den viser 0 har vores site stadigvæk vundet nogen pladser på ranking udfra det linkarbejde jeg har lagt i det, så jeg tror ikke du skal ligge så meget i at den siger at du ingen links har.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)