Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville påskønne nogle råd og lidt vejledning

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er

Jeg har været nødt til at droppe min livslange drøm om at blive psykolog, da jeg har fået en lille datter (hun er 8 uger nu). Det lyder måske lidt mystisk at skulle droppe en uddannelse pga. at man bliver forældre, men vi har desværre en syg lille datter, så hverken tiden eller økonomien er til at fortsætte med min uddannelse. Kæresten har barsel, men vores datter kræver desværre to forældre hjemme, så jeg har måtte sige farvel til alt der hedder indkomst lige pt. Vi lever derfor udelukkende på min kærestes barselspenge og velgørenhed fra min kære moder. Dette er et enormt hårdt knæk for en mand som mig, der altid har haft en rimelig indkmst. Jeg er derfor blevet tvunget ud i andre tankegange, for at finde en måde at skabe en stabil indkomst og stadig kunne være hjemme hos min datter. Jeg fandt så tilfældigt frem til Amino (glimrende hjemmeside - stor ros herfra). Jeg er herinde blevet inspireret til at starte en webshop, da det lyder som en optimal løsning for min lille familie herhjemme. Mit problem er så bare min meget begrænset viden indenfor dette.

Det er begrænset hvor meget vi kan investere i dette, så vi må starte i det små og arbejde os op derfra. Lige pt. handler det bare om at tjene til at vi kan overleve herhjemme.

Jeg har kigget lidt på Magento og regner med at få lidt hjælp til at få en side gennem der. Men hvilke produkter er pt. gode at sælge på nettet og kræver ikke en kæmpe investering i varesortiment eller mulighed for et større lager? Tøj skulle være det mest solgte, efterfulgt at elektronik, men jeg kunne forestille mig disse kategorier er mere end overcrowded. Så hvis der er nogle derude, der ligger inde med nogle gode ideer, så er de mere end velkomne. Og generelt alt hjælp til opstart af en webshop er også mere end velkommen.

Med venlig hilsen

Daniel Nørregaard

Har du/i brug for lidt råd om opsøgende salg eller kundeservice, så smid en besked. Jeg kommer gerne med lidt råd og vejledning ganske gratis.

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 10
Skrevet kl. 01:16

Og jeg ved det er "kærligt" ment, men i behøver ikke anbefale e-pusher. Vi sidder som sagt pt. ikke sidder specielt godt rent økonomisk, så har simpelthen ikke pengene til den på stående fod. Den skal dog helt sikkert købes snarest muligt.

- Daniel Nørregaard

Har du/i brug for lidt råd om opsøgende salg eller kundeservice, så smid en besked. Jeg kommer gerne med lidt råd og vejledning ganske gratis.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:33
dannor:

Hey Amino'er

Jeg har været nødt til at droppe min livslange drøm om at blive psykolog, da jeg har fået en lille datter (hun er 8 uger nu). Det lyder måske lidt mystisk at skulle droppe en uddannelse pga. at man bliver forældre, men vi har desværre en syg lille datter, så hverken tiden eller økonomien er til at fortsætte med min uddannelse. Kæresten har barsel, men vores datter kræver desværre to forældre hjemme, så jeg har måtte sige farvel til alt der hedder indkomst lige pt. Vi lever derfor udelukkende på min kærestes barselspenge og velgørenhed fra min kære moder. Dette er et enormt hårdt knæk for en mand som mig, der altid har haft en rimelig indkmst. Jeg er derfor blevet tvunget ud i andre tankegange, for at finde en måde at skabe en stabil indkomst og stadig kunne være hjemme hos min datter. Jeg fandt så tilfældigt frem til Amino (glimrende hjemmeside - stor ros herfra). Jeg er herinde blevet inspireret til at starte en webshop, da det lyder som en optimal løsning for min lille familie herhjemme. Mit problem er så bare min meget begrænset viden indenfor dette.

Det er begrænset hvor meget vi kan investere i dette, så vi må starte i det små og arbejde os op derfra. Lige pt. handler det bare om at tjene til at vi kan overleve herhjemme.

Jeg har kigget lidt på Magento og regner med at få lidt hjælp til at få en side gennem der. Men hvilke produkter er pt. gode at sælge på nettet og kræver ikke en kæmpe investering i varesortiment eller mulighed for et større lager? Tøj skulle være det mest solgte, efterfulgt at elektronik, men jeg kunne forestille mig disse kategorier er mere end overcrowded. Så hvis der er nogle derude, der ligger inde med nogle gode ideer, så er de mere end velkomne. Og generelt alt hjælp til opstart af en webshop er også mere end velkommen.

Med venlig hilsen

Daniel Nørregaard

Du kan prøve at lave noget kunst og håbe at folk kan lide det og selvfølig købe det, man ved jo aldrig.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:41

Du skal nok kigge andre veje end på en webshop!

Det tager sindsyg meget tid, og kræver meget arbejde... Og du kan nok ik leve af det indenfor det første 1-2 år i hvertfald!
Måske affiliale marketing er mere dig... Der er investeringen mindre, og du kan nemmere oparbejde en indkomst, selvom markedet er blevet mere presset de sidste par år...

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 10
Skrevet kl. 01:48

> Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy

Tak for dit råd, men kunst er ikke lige min kop the. Jeg har min baggrund indenfor salg og marketing og det er den verden jeg trives i og der jeg har mine spidskompetencer.

- Daniel Nørregaard

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 10
Skrevet kl. 01:53

> Fashion-Seller

Jeg har rent faktisk masser af tid. Problemet med min "manglende" tid, er mere at jeg ikke kan tage afsted og være væk i 8 timer om dagen. Jeg har en del timer om dagen, hvor jeg mangler noget at arbejde med, men det er delt op i 2/3 timers intervaller fordelt hen af dagen.

Mht. investering, så kan jeg nu nok godt skrabe 50.000 kr. sammen, hvis jeg føler det er det værd. Og da jeg ikke har tænkt mig at starte med store armbevægelser, så burde der vel være til at komme i gang.

- Daniel Nørregaard

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 10
Skrevet kl. 02:00

> Fashion-Seller

Affiliate Marketing, er vel i grove træk, bare at skabe kunder til andre virksomheder eller er jeg helt forkert på den? Et eksempel kunne være at jeg havde en online portal med, lad os bare sige anmeldelser af bøger. Der linkede jeg så videre til en bestemt boghandel og skabte flere salg til dem. Am I wrong?

- Daniel Nørregaard

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:18

dannor:

Affiliate Marketing, er vel i grove træk, bare at skabe kunder til andre virksomheder eller er jeg helt forkert på den? Et eksempel kunne være at jeg havde en online portal med, lad os bare sige anmeldelser af bøger. Der linkede jeg så videre til en bestemt boghandel og skabte flere salg til dem. Am I wrong?

Helt korrekt, og så får du en kommission for salget... Måske en super måde at starte op på, hvis du ik er 100% inde i alle de ting, som en webshop kræver...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44

dannor:

> Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy

Tak for dit råd, men kunst er ikke lige min kop the. Jeg har min baggrund indenfor salg og marketing og det er den verden jeg trives i og der jeg har mine spidskompetencer.

- Daniel Nørregaard

Hvis du er god til salg så kunne du måske også tilbyde folk at opsætte møder - Jeg kunne da godt bruge en mand en gang i mellem til at bryde døren ned hos potentielle kunder.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:45

Hej Daniel,

Der er en sand overflod af gratis podcasts på emnet - søg efter "internet business" eller "internet marketing" og du vil finde timevis af inspirerende indhold. Kvaliteten varierer naturligvis, men er man lidt eventyrlysten så finder man hurtigt hvad man søger. Kig f.eks. efter Ib Potter som både blogger om internet markedsføring men som også er vært på sin egen serie af podcasts om selvsamme emne. En anden podcastsserie kunne være "Internet Business Mastery" som, til trods for at spille på de HELT store violiner, at være rigeligt selvpromoverende og som kan have lidt smag af "get rich fast", stadig har en masse interessante punkter, inspirerende indslag og mange konkrete forslag til hvordan man kan komme igang (http://internetbusinessmastery.com/category/podcast)

Tilsidst, vil jeg nævne e-bogen: "Crush-it" som jeg synes var både motiverende og inspirerende. Den handler meget om hvordan man etablerer sig selv som købmand på nettet, hvordan man brander sig selv og sin forretning og hvad man gøre for at optimere chancerne for succes. Jeg downloadede audio-bogen og hørte den på vej til arbejde - den bliver oplæst af forfatteren som er en sand energibombe - det kan anbefales og koster om 70 kr... (og nej, jeg får ikke kommission af salget :))

Held og lykke med familien og din kommende forretning!

Mvh. Jeppe

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)