Hey Amino'er Jeg har været nødt til at droppe min livslange drøm om at blive psykolog, da jeg har fået en lille datter (hun er 8 uger nu). Det lyder måske lidt mystisk at skulle droppe en uddannelse pga. at man bliver forældre, men vi har desværre en syg lille datter, så hverken tiden eller økonomien er til at fortsætte med min uddannelse. Kæresten har barsel, men vores datter kræver desværre to forældre hjemme, så jeg har måtte sige farvel til alt der hedder indkomst lige pt. Vi lever derfor udelukkende på min kærestes barselspenge og velgørenhed fra min kære moder. Dette er et enormt hårdt knæk for en mand som mig, der altid har haft en rimelig indkmst. Jeg er derfor blevet tvunget ud i andre tankegange, for at finde en måde at skabe en stabil indkomst og stadig kunne være hjemme hos min datter. Jeg fandt så tilfældigt frem til Amino (glimrende hjemmeside - stor ros herfra). Jeg er herinde blevet inspireret til at starte en webshop, da det lyder som en optimal løsning for min lille familie herhjemme. Mit problem er så bare min meget begrænset viden indenfor dette. Det er begrænset hvor meget vi kan investere i dette, så vi må starte i det små og arbejde os op derfra. Lige pt. handler det bare om at tjene til at vi kan overleve herhjemme. Jeg har kigget lidt på Magento og regner med at få lidt hjælp til at få en side gennem der. Men hvilke produkter er pt. gode at sælge på nettet og kræver ikke en kæmpe investering i varesortiment eller mulighed for et større lager? Tøj skulle være det mest solgte, efterfulgt at elektronik, men jeg kunne forestille mig disse kategorier er mere end overcrowded. Så hvis der er nogle derude, der ligger inde med nogle gode ideer, så er de mere end velkomne. Og generelt alt hjælp til opstart af en webshop er også mere end velkommen. Med venlig hilsen Daniel Nørregaard |
Og jeg ved det er "kærligt" ment, men i behøver ikke anbefale e-pusher. Vi sidder som sagt pt. ikke sidder specielt godt rent økonomisk, så har simpelthen ikke pengene til den på stående fod. Den skal dog helt sikkert købes snarest muligt.
- Daniel Nørregaard