Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO venlig side? Feedback

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

LuckyCharm:

Alexander R. B:

3. Meta keyword.

Hvorfor skal han optimere dette?

Det var ment som i en helhed, hvis du kun optimere en af tingene, vil dette selvfølgelig have en vis virkning mens hvis du optimere alt samlet, vil dette give bedst muligt.

Jeg ved at meta keyword ikke længere er så vigtigt som tidligere, samt det ikke vægter så meget, men det har stadig en lille betydning :)  Så hvorfor ikke optimere det for sikkerhedsskyld.. Det kan jo sådan set ikke skade :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54

LuckyCharm:

Mikkel,

Må jeg spørge om noget offtopic?

CMS
• 6000,- dkk
• Design 3000,- dkk

Wordpress CMS må i da ikke sælge for 6.000,- kr. det er Open Source?

Du har misforstået konceptet, da det ikke er det vi gør. Har du yderligere spørgsmål kan du sende dem i PB, da denne tråd er forebeholdt SEO optimering af min side. :-)

Mvh Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

Sebastian Brandes Kraaijenzank:

Hej Mikkel.

Det er flot side, du har fået på benene! Den har et grafisk lækkert udtryk.

Som Thomas nævner, er der en række ting, du kan arbejde med rent SEO-mæssigt. Udover Thomas' forslag bør du kigge på brugen af h1-, h2- og h3-tags. Du har ingen h1- eller h2-tags på din forside. Til gengæld har du to h3-tags. Tænker mere over hierarkiet i dine header-tags. Mine erfaringer siger mig, at man bør holde sig til en enkelt h1-overskrift.

Derudover bør du kigge på dine meta-tags. Din meta-beskrivelse er vigtig, for den er den tekst, som Google bruger på resultatsiderne (det er teksten lige under linket til din hjemmeside). Lige nu ser dine meta-tags sådan ud:

<meta name="description" content="Place your description here" />
<meta name="keywords" content="put, your, keyword, here" />
<meta name="author" content="Templates.com - website templates provider" />

Sørg for at skrive unikke meta-beskrivelser til hver side.

Og så lige en anden ting -- ikke så SEO-relateret, men alligevel. Placér din Google Analytics-tracking-kode nederst på din side. Helst lige før det afsluttende body-tag (</body>). Det gør, at dine besøg kun bliver registreret, hvis hele din side loades. Og det er ideelt for dig.

Skriv gerne, hvis du har brug for mere hjælp. Du kan fange mig via min hjemmeside på www.sebastianbk.dk.

Mange tak for din ros. Jeg arbejder meget i førstehånds indtryk og det er jeg glad for afspejler sig. SEO mæssigt er der jo en masse at tage fat i, og jeg håber at kunne lære det løbende, nu vil jeg kigge lidt på det META du foreslog. Skype-Smile

Mvh Mikkel

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)