Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO venlig side? Feedback

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle SEO-amino'er!

Mig og min partner er så småt ved at være klar til at lanceret vores hjemmeside. Det er mig der har sammensat den og jeg har prøvet at gøre det med SEO for øjet. (bare så siden i det mindste er SEO venlig)

Jeg har ikke noget "fast" keyword som virkelig skulles boostes, men "webshop", "CMS" og selvfølgelig sidens navn "Brandmaking" går igen flere gange.

Nu vil jeg gerne have lidt feedback på om det er gjort nogenlunde ordenligt Skype-Wink

http://Brandmaking.dk

(Hvis i finder stavefejl eller andre fejl, må I meget gerne pege dem ud)

Mvh Mikkel Dusi

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:32

Hej Mikkel

Få sekunder gav tre ting - to er deciderede slemme fejl:

Jeres sidetitel på forsiden starter med ordet "Forside". Det er næppe ordet "Forside", der er jeres vigtigste nøgleord?

Og så den slemme: Linket i topmenuen til "Forside" går til brandmaking.dk/index.html - det er rigtig skidt!

Jeres site svarer både med og uden www - meget skidt.

Jeg vil foreslå, du starter med at læse denne: http://www.thomas-rosenstand.dk/det-forkerte-link efterfulgt af denne: http://www.thomas-rosenstand.dk/hemmeligheden-bag-soegemaskineoptimering samt selvfølgelig denne:

og slutter med at købe SEO-LEX ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43

Haha, en frygtelig masse fejl. Jeg har også tænkt mig at læse lidt SEO de stedet hvor det kan fås gratis.

Nu hvor du har så meget forstand på det med SEO, kommer Google Instant til at påvirke det?

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 19:53

Hej Mikkel.

Det er flot side, du har fået på benene! Den har et grafisk lækkert udtryk.

Som Thomas nævner, er der en række ting, du kan arbejde med rent SEO-mæssigt. Udover Thomas' forslag bør du kigge på brugen af h1-, h2- og h3-tags. Du har ingen h1- eller h2-tags på din forside. Til gengæld har du to h3-tags. Tænker mere over hierarkiet i dine header-tags. Mine erfaringer siger mig, at man bør holde sig til en enkelt h1-overskrift.

Derudover bør du kigge på dine meta-tags. Din meta-beskrivelse er vigtig, for den er den tekst, som Google bruger på resultatsiderne (det er teksten lige under linket til din hjemmeside). Lige nu ser dine meta-tags sådan ud:

<meta name="description" content="Place your description here" />
<meta name="keywords" content="put, your, keyword, here" />
<meta name="author" content="Templates.com - website templates provider" />

Sørg for at skrive unikke meta-beskrivelser til hver side.

Og så lige en anden ting -- ikke så SEO-relateret, men alligevel. Placér din Google Analytics-tracking-kode nederst på din side. Helst lige før det afsluttende body-tag (</body>). Det gør, at dine besøg kun bliver registreret, hvis hele din side loades. Og det er ideelt for dig.

Skriv gerne, hvis du har brug for mere hjælp. Du kan fange mig via min hjemmeside på www.sebastianbk.dk.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Dusi:
Nu hvor du har så meget forstand på det med SEO, kommer Google Instant til at påvirke det?

Uanset hvor lidt eller hvor meget forstand jeg har på SEO: Google Instant kommer til at påvirke, hvordan vi skal arbejde med både SEA og SEO. Så det er bestemt en god ide at læse op på lektien - ikke mindst når I skal sælge løsninger til mennesker, hvis indtægt skal være afhængig af jeres platform.

Jeg kan godt forstå, du kun vil erhverve dig viden fra kilder, hvor du kan få den gratis - men er du sikker på, det er nok?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:09

Flot hjemmeside..

Det du kan forbedre...

1. Titler på hjemmesiden

2. Meta description.

3. Meta keyword.

4. Du borde optimere selve dine tekster med de keywords du vil have, så vidt jeg kan se er ordet "vores" skrevet 9 gange som så er  hele 3.91% af forsidens tekst.

5. Tilføj H1 H2 H3 tags indholdende dine keywords.

6. Enten med eller uden www, og ikke begge dele.

7. Du kan komprimere siden med Gzip i htaccess.

Og husk dine tiler, meta-tags og selve teksten på siden helst være unikt samt indeholde de keywords du ønsker at fremhæve.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:12

Alexander R. B:

3. Meta keyword.

Hvorfor skal han optimere dette?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:14

Jeg vil give Thomas ret, hvis I er seriøse omkring det her projekt, så bør I nok købe en avanceret SEO bog. Især indenfor denne branche, så skal I vide hvad i arbejder med. Her er viden omkring SEO nødvendigt.

Omkring SEO på siden:

Find 4-5 keywords som I vil optimere efter, også arbejd på at få jeres side op på dem.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:15

Mikkel,

Må jeg spørge om noget offtopic?

CMS
• 6000,- dkk
• Design 3000,- dkk

Wordpress CMS må i da ikke sælge for 6.000,- kr. det er Open Source?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:44

Alle titler ens næsten alle sider der kun et andet ord , lav unikke forskellige titler alles sider , brug meget dine søgeord på siden

Lav links til undersider med dine søgeord i til til relevante

Give billeder og banner titler og overskrifter , med dine søgeord , derved findes der nogle af billeder og banner i google billedet søgning '

Brug google søge ord værktøj find de ord med trafik i , indsætte disse ord på siden husk det skal være branche relevante ord du skal sætte på siden https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&stylePrefOverride=2#search.none!ideaType=KEYWORD&requestType=IDEAS

Mangler links i en ekstrem grad , der er kun 9 links til siden ifølge Yahoo site seach

Blogge på siden giver lidt trafik på siden tilmeld denne blog rss feed portaler , google elsker unik indhold hvor der løbende sker opdatering

Gennemgå dine konkurrenters links med Yahoo site seach , giver fleste resulter normalt http://siteexplorer.search.yahoo.com/

Husk brug google til at finde relevante links , brug dine søgeord

Find desuden emme rettet links kataloger brug dine søgeord add submit suggeste , tilmeld foran , bagved url , link side mv, sidste dine søgeord

Lav en engelske del på siden tilmeld siden engelsk sproget links kataloger , blog

En side med massevis gode links , du kan tilføje din hjemmeside til.

http://www.worldnews.dk/

Udover den seolex kan jeg anfalde at læse denne seo bog også af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)