Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring på facebook - profil økoliv

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:53

Hej

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide , er der nogle kloge Aminoer der ved det ...

vh
Benjamin

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:59

hej begge 2. 

det smarteste ville nok være at lave en profil med et falsk navn.

også bare overspamme alle mulige super brugte facebook sider med jeres fan page.

by the way. undskyld hvis jeg har misforstået jeres spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:14

Hej,

Ja, man kan ikke gå ind fra en side, og kommentere eller blive venner med folk. Det kræver at i opretter en person, med jeres firmanavn. :)

Tilmeldt 15. Apr 10
Skrevet kl. 10:35

Confused forstår ikke helt.

spamming er nu ikke mit mål..Big Smile mere at deltage i debatter med seriøst indhold. Økoliv har efterhånden en del grønne råd til forbrugeren som kan bruges i andre facebook sammenhænge..

Smile Mette

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 10:41

Hej Mette,

Hvor deltager du i debatterne? Er det på din egen facebookside, eller er det rundt omkring på Facebook? :)

/Sillas

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 10:42

Har også kigget lidt på det, men er også kommet frem til, at man formentlig bliver nødt til at oprette en profil med firmanavnet som brugernavn.

Michael

Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 94
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 10:54

Facebook har vist ikke lavet det sådan så firma kan gå ind og deltage i debatter.

Det handler om at gøre sin egen facebook side interessant og på den måde skabe debatterne derinde :)

Men ja, ellers må du oprette en falsk person for dit firma. Det er dog ikke lovligt :)

Med venlig hilsen

Social-Marketing.dk

Tilmeldt 15. Apr 10
Skrevet kl. 10:56

Hej Sillas

Jeg skriver jo artikler og blogindlæg på min egen hjemmeside - og beder andre gøre det også (er meget taknemmelig for andres indlæg.), og vil gerne kommentere og forslå ting og sager på andres facebookprofiler - som jo ligger i tråd med økoliv - mæen det er så dét jeg ikke kan som økoliv - kun som privatperson..Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 10:57

Det er ikke muligt at engagere sig rundt om på Facebook med andet end en personlig profil.
At oprette en personlig profil der hedder Øko til fornavn og Liv til efternavn - er i mod retningslinjerne.

Det mest nærliggende er at deltage som Mette, og efter kommentarere anføre "Mette- fra økoliv"
Lægger du et link her vil det nok i manges øjne opfattes som grænsende til spam, eller det som også kaldes leaching. Der vil uanset hvad, være en tvivl om du siger noget i debatten for at sige noget, eller blot for at suge trafik til din egen geschæft.

----------------------------------------------- tilføjet -------------------------------------------------

Lidt tilfældig Facebook-oplysning
Til alle det måtte vedkomme. Bemærk den internetadresse Mette klistrer ind her. Den leder os det rigtige sted hen på Facebook, men den viser nogle spor - som kan være uheldige.

Første halvdel ser således ud - og se hvor den leder os hen. :-)
http://www.facebook.com/group.php?gid=6594968452
... det kunne have været noget af mere prekær karakter.

Når man klikker rundt på Facebook så forlænges internetadressen gradvist, og viser spor efter hvor man klikkede videre fra. Så når i skal copy/paste linket til jeres facebookside, så vær nu dygtige til at rense adressen.
Dels ser det mere professionelt ud, og dels slipper man for at afsløre noget kikset.

Modellen er:
www.facebook.dk / pages/ overskriften / ID-tallene

Mettes ser således ud i renset version
http://www.facebook.com/pages/Okolivnu/109644959061890

Det er nævnt flere steder før, men i forlængelse heraf bør det nævnes at man kan gøre sin adresse ENDNU smukkere, hvis man logger ind og besøger denne adresse
http://www.facebook.com/username/

Her kan man vælge et navn så internetadressen bliver:
www.facebook.com/det_man_end_måtte_vælge_såfremt_det_er_ledigt_og_ikke_har_æøå_i_navnet

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)