Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal laves bedre

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal være en forside til vores timeregistrering, jeg ved godt det ik er perfekt så hjælp mig lidt ik?

preben

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på jeg forstår indlægget

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom Nick forstår jeg heller ikke indlægget helt. Men jeg synes da den hvide hakkede kant, hvorpå mobilen befinder sig er iøjefaldende på den dårlige måde :)

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben

Jeg forstår heller ikke helt meningen, men hvis jeg skal kommentere på det grafiske udtryk, så ser det sgu lidt støvet ud. Dels ville jeg nok vælge en mobil der var lidt mere up-to-date end den du har valgt. Ligeledes ville jeg nok vælge nogle farver som var mere lækre at se på. 

 

Mvh

Alexander

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at skulle virke negativ så synes jeg du skulle starte forfra med grafikken. 

Jeg synes det er fint du vælger et klart og præcist budskab "Spar penge - 2 tryk" men grafikken skal justeres en del og jeg tror det vil være hurtigst for dig at skifte det hele ud, men selvfølgelig beholde dit gode slogan.

Billederne er for grumsede og det hvide er "kantet". Nu ved jeg ikke hvad du skal bruge det til, men der findes billeder i bedre kvalitet du kan bruge.

Håber du kan komme med lidt flere oplysninger og kan bruge kritikken til noget positivt.

God Søndag.

Thomas Frost, WebCoders.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben.

Jeg synes der er mange runde kanter og bukninger. (De blå bjælker runder indad men den grå baggrund runder ud. Kanten imellem den grå baggrund og drengen/faderen er for skarp. Det hvide papir er lidt for kantet. Telefonen tilter den modsatte vej af det hvide papir og skaber derfor lidt ubalance). Der er lagt en skygge i nederst-højre-hjørne på den grå baggrund, men det hvide papir har en skygge hele vejen rundt om (selvfølgelig for at det hvide papir skal være hævet fra baggrunden). Men tror at en mere konsistent brug af skyggevinklen kunne skabe mere ro i billedet, og ligeledes tror jeg, at en mindre skygge kunne gøre det bedre. Man skal jo helst ikke bemærke skyggen som sådan, den skal bare have en effekt som bliver registreret mere dybde.

Det hele er ment positivt, så håber du kan bruge noget af det. Synes potentialet er godt, og du har holdt det helt enkelt mht. teksten. Valget af mobiltelefonen er godt, da den ikke tager fokus fra budskabet eller stjæler opmærksomhed, som f.eks. den nye iPhone ville have gjort. Men det gør Nokia-logoet måske lidt. Du kunne eventuelt overveje, at fjerne logoet i skærmen og bruge pladsen til en del af budskabet (blot et forslag). Håber du kan bruge noget af det Smile

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjern alle de der effekter (runde hjørner og kanter) lav det firkantet.

fjern skyggen, og lav det grå til hvid så mobilen ikke ligner noget der er klippet ud af en reklame.

vælg nogle farver som passer sammen.

 

Håber det var et svar du kunne bruge.

 

 

 

 

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor forsætter billedet af mennesker på den anden siden ikke , eller det afsluttes med en glidende overgang

Vælge en flottere skrifttype , teksten virker som , bare plattet på

Billedet er af dårlig kvalitet

Jeg forstår ikke konceptet burde være noget tekst på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)