Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google annoncer i Wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har for ganske nylig startet bloggen Altomheste.dk, hvor jeg selv og nogle bekendte vil skrive om forskellige ting og sager inden for rideverdenen.

Bloggen er sat op i Wordpress, og jeg kunne godt tænke mig at have nogle google-annoncer stående i siden, som mange andre blogs også har. Hvordan gør jeg det?

Umiddelbart kan jeg kun vælge mellem to blog-layouts, hvoraf ingen af dem har en bar/kolonne i højre side, hvor disse annoncer kan placeres.

Venlig hilsen

P

Tilmeldt 17. Sep 10
Skrevet kl. 10:33

Slet ingen?

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 11:14

Hej P

Jeg vil foreslå at du finder et tema der understøtter widgets, herefter kan du installere et plugin hvor du nemt kan indsætte dine annoncer. 

Venlig hilsen

Morten 

PS: Dit link i din signatur virker ikke... 

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:02

Jeg kan ikke komme ind på din side.

Bruger du CMS på siden? WordPress, Tumblr osv.?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:59

Nu skriver hun jo at siden er sat op med Wordpress, så det går jeg ud fra at hun benytter som CMS Smile

Men ja, umiddelbart vil det være en fordel at have et tema, der understøtter widgets (der findes tonsvis og atter tonsvis af gode, gratis temaer). Så er det bare at indsætte adsense-koden i en tekstboks, og wupti!

Alternativt kan man finde den relevante php-fil i editoren, alt efter hvor man nu vil placere sine annoncer (sidebar.php for eksempel), men det kræver lidt grundlæggende viden om html - selv jeg kan dog finde ud af det.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:01

Og hvis du ikke kender til widgets eller ved hvordan du indsætter koden så skriv en besked, så hjælper jeg dig gerne på vej.

Med venlig hilsen

Thomas Frost, WebCoders.dk

Tilmeldt 17. Sep 10
Skrevet kl. 17:50

Mange tak for alle de venlige svar. Jeg giver det et forsøg i aften, og ser om det lader sig gøre :)

P

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)