Okay, jeg synes lige der er et par ting, det er vigtigt at få på det rene! Et web-design er ikke godt fordi det er flot. Når en "professionel" designer, laver et unikt webdesign så gøres det via en proces hvor designeren forstår kundens forretning og målgruppe, og derefter bruge sine kreative evner til at lave et godt webdesign. Når man køber en template, så udvælges en template nogle gange endda af kunden selv, og typisk i forhold hvad kunden synes er flot. Det burde være indlysende, at det på ingen måde er samme produkt der sælges. Tilgengæld er det ikke indlysende om det ene resultat bliver bedre end det andet. Det findes mange "hobby" designere, som leverer bedre resultater når de vælger templates end når de prøver at de designe selv. Men for langt de fleste professionelle designere, er resultatet når de designer selv, netop fordi de så bedre kan tage udgangspunkt i kunden. Så at bruge en template, sender nok ikke det heldigste signal, for et webbureau der blandt andet sælger webdesign. Unikke designs behøver ikke, at tage lang tid at lave for en prof. designer, faktisk er det der tager mest tid oftest at forstå kundensforretning og målgruppe. Og dette kan selvfølgeligt gøres mere eller mindre grunddigt. Så skrive at man ikke kan regne med unikke designs for 15K, kan kun være et udtryk for at man ikke kender de rigtige :-) |
MANGE tak for den feedback vi har fået indtil videre, det er virkelig brugbart og der er flere punkter vi helt sikkert vil tage op til genovervejelse.
Troels der er flere af dine ris-punkter som jeg tror vi skal kigge på, bla. skal vi have beskrevet vores cases og referencer langt bedre. Mange tak for dine meget gode og velovervejede ris-punkter!.
Nick jeg vil kigge på teksten til modulet. I pakken er inkluderet optimering for undersider, men det fremgår ikke godt nok. Der er iøvrigt også inkluderet 5 undersider mere vi sætter op i pakke 2.
LuckyCharm vi har brugt det template fordi vi synes det er fedt og vi vil gerne vise hvad man kan gøre med de templates der findes. Når vi taler med en kunde kan de selvfølgelig få udviklet et design, men vi hjælper dem hellere med et finde et fedt design og bruge tiden på alt det andet.
Vi kunne selvfølgelig aldrig nogensinde drømme om at sælge et design som væreende unikt, hvis det er et template.
De fleste kunder er visuelle og kan faktisk bedst finde et design hvis de har en masse at vælge imellem. Vi plejer at finde nogle templates vi synes vil være fede at tilpasse til kunden og viser dem en demo af dem.
Vi kunne også bruge en masse tid på at designe et template fra bunden, men så forventer du vel ikke et komplet site med undersider sat op, plug-ins og undervisning til de priser?
Du skal lige huske at vi opretter ikke bare wordpress og installerer plug-ins. Vi opretter også undersider, hjælper med SEO og giver undervisning i hvordan systemet virker.
Vi sælger ikke bare et website men vi kan faktisk godt lide løbende at hjælpe vores kunder på vej.
Vi ligger i den billige ende også på længere sigt. Vi kunne aldrig drømme om at sende en regning til en kunde der bad om en rettelse der tager os 2 minutter. Laver vi noget over 10 minutter fakturerer vi kun 1/2 time og er det en god kunde som måske har anbefalet os til andre, ja så kan de også få 10 min UB en gang imellem hvis de har et lille problem.
Man får hvad man betaler for, og jeg er stolt af det vi tilbyder selvom det ikke indgyder respekt hos dig LuckyCharm ;)
Tak for alt den gode ris til jer andre, det er VIRKELIG noget vi kan bruge til noget!
Venlige hilsner Thomas Frost