Lækkert design (en subjektiv ting, men mange vil sikkert være enige)
Fin søgefunktion
Fin oversigt over kompetencer (dog er fonttypen lidt bette, i hvert fald til en topmenu)
Nem adgang til kontaktinfo
Og 117 andre gode ting
Ris:
Du skriver "fokusering på kernekompetencer", men jeres website lister 5-6 kerneprodukter og 18 "andre opgaver I kan løse" - hvis folk skal tro jeres påstand om at I er gode til alle 20-25 ting, så bør det understøttes med eksempler på hvad I har løst for andre - fx i form af en "læs mere" udfor hver af de 18 nederste kompetencer.
Jeres "referencer" lightbox på forsiden er godt tænkt, men uden yderligere info end en thumbnail og en URL, så virker det ikke overbevisende. Overvej at tilføje "Brancheinfo" og hvad I har leveret/hvordan det hjalp kundens forretning. Folk leder efter ting, der kan bekræfte dem i, at lige netop jeres webbureau forstår deres branche/udfordring.
Når man klikker på "Se eksempler" knappen på forsiden, så får man ikke vist eksempler, men blot jeres tre produktpakker - Enten bør knapteksten ændres til "Se vores løsninger" eller også bør destinationssiden indeholde referencesites.
Den iøvrigt nydelige unge dame, der er afbilledet til venstre på jeres "kontakt" side ville jeg personligt udskifte med et billede af en kedelig programmør. Hvis fundamentet for min forretning (altså min webshop) bryder ned, så skal jeg IKKE forsøge at forklare en telefondame om mit problem, men vil igennem direkte til gutten med fedtet hår og cola i hånden, som kan løse mit problem. (Overdrivelse fremmer forståelsen).
Drop afsnittene "Hos WebCoders, ser vi først (...) produkterne. En web-løsning er individuel og det er kontakten også." fra jeres kontaktside. For meget snik-snak. Vi besøger ikke kontaktsiden for at hyggesnak, men fordi vi har et relevant spørgsmål til jer
Nedenunder jeres "Quick contact" formular på forsiden, har I placeret en minimalistisk "godkend" knap. Hvad med en stor fed "Send" knap istedet?
Kan se I har benyttet Showtime themet, som jeg synes er et utrolig fedt wordpress theme.
Det giver dog en noget anderledes præsentation af jeres hjemmeside i forhold til de referencer i viser. (designmæssigt)
Bryder mig ikke så meget om de 3 store ikoner på topheaderen men det er jo så hvad det er. Ellers er det en fin benyttelse af temaet.
Sidste kritik er jeres "Produktkasser" dem bryder jeg mig slet ikke om, om det er tykkelsen eller farverne kan jeg ik lige sætte ord på, men måske en blanding af begge. De ser bare knap så web2.0 ud som resten af siden.
Ved jeres Wordpress Virksomheds produkt står der "
Søgemaskine-optimerings modul inkluderet."
Vil det sige i blot installerer et SEO plugin, eller bliver det også optimeret for alle sider? Ellers ser jeg ikke den store forskel fra iværksætter-produktet som man sparer 4,000dkk ved
Jeg kan ikke tage en web virksomhed seriøst når deres egen hjemmeside er bygget på et template som andre mennesker har lavet. Så får det mig til at tænke hvad i så tilbyder jeres kunder?? Templates eller skræddersyet designs?
Om en kundes side er bygget op på baggrund af en template er for mig underordnet, så længe det ikke er en direkte opsætning, og så længe prisen er derefter.
Skulle jeg selv have andre til at lave mig en hjemmeside, så jeg hellere de tweakede en template, gjorde mere ud af SEO arbejdet, fik bedre/længere support, og prisen var væsenligt mindre.
Om en kundes side er bygget op på baggrund af en template er for mig underordnet, så længe det ikke er en direkte opsætning, og så længe prisen er derefter.
Skulle jeg selv have andre til at lave mig en hjemmeside, så jeg hellere de tweakede en template, gjorde mere ud af SEO arbejdet, fik bedre/længere support, og prisen var væsenligt mindre.
Så længe man gør kunden opmærksom på at de løsninger man leverer ikke er lavet af en selv, men derimod af andre. Og så længe man også holder prisen i bund derefter.
PS. jeg siger overhoved ikke at WebCoders gør sådan. Men det får alligevel en til at tænke, når man kan genkende temaer fra nettet.
Nej jeg tror bestemt ikke det er det de gør når man kigger deres referencer igennem.
Designmæssigt synes jeg dog premium templates, hvad enten der er magento, joomla eller wordpress er meget pænere end 90% af de 'unikke designløsninger' man får af størstedelen af danske webdesign firmaer. :)
Personligt foretrækker jeg, at mit webbureau stjæler med arme og ben (indenfor lovens grænser) fremfor at kode det hele fra bunden af.
Når vi snakker løsninger i niveauet 15-20K, så må man nok indstille sig på, at man ikke får noget som er unikt.
Mvh Troels.
Så du påstår at man skal over 20K for at få et skræddersyet webdesign af en designvirksomhed, og alt derunder burde være templates? Så er der ikke meget 'design'-virksomhed i det når man ikke selv udvikler hvad kunden vil have.
Regner man en lavt sat timepris på 350,- + moms, så er det begrænset hvor meget der kan kodes fra bunden af, samtidigt få et unikt design og indenfor en lav prissættelse