Hjælp. Jeg står i den situation, at jeg mangler noget at investere ca. 5 mio. i. Det er ligegyldigt hvilken branche, så hvis du har en god ide, hører jeg gerne fra dig. Måske magler du en samarbejdspartner, eller skal du sælge din virksomhed? på forhånd tak. |
Forretningside?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Jeg mangler en investering på 100000 kr (trykning, webshop, brevpapir, printer, kuverter og lille beløb til promovering. Intet til løn, da jeg som specialestuderende stadig får SU). Så hvis du vil reservere 2% til en ret risikofyldt investering, som JEG tror ret meget på, så er jeg helt åben ![]() |
|
Hej MR. Nørgaard Jeg sidder med et færdig koncept, som er udviklet i samarbejde med professionel rådgiver. Det er ikke den dybe tallerken der pryder projektet, men det kan blive en virkelig god og sund virksomhed, med den rette markedsføring osv. Dette kunne jeg godt bruge lidt økonomisk bistand til og muligheden for et tæt samarbejder, foreligger naturligvis. Jeg er kreativ, arbejdsom og har alt det der skal til. Skriv hvis du vil høre mere. |
Hej Mr.Nørgård Hm.. noget at investere 5 mill. DKK i ?? Den var værre - kan nok finde en 10 - 20 gode ideer, men jeg formoder du også vil tjene penge på din investering ! - Vi søger ikke penge men gerne lidt økonomisk råderum - vi har penge , men siger ikke nej til extra 5 mill. Dkk , så hvis du vil være med i et latterligt 15 mill. DKK projekt, der allerede kører - uden indtjening - og har kørt i 9 mdr. men med meget meget interessante db. tal og en extrem positiv udvikling - så giv en besked |
Kære Mr. Nørgaard, Ikke uinteressant. Du får nok mange henvendelser. Jeg er arbejder for et firma, hvor vi godt kunne bruge fremadrettet og risikovillig kapital. Prøv at kigge på hjemmesiden: www.hexa-cover.dk Hjemmesiden fortæller ikke om alle produktets muligheder, hvoraf vi mener der er mange. Produktet kan bruges til overdækning af vand og væsker og ikke mindst indenfor behandling af vand og beskyttelse af verdens vandressourcer, tror vi på, at vores produkt vil have store muligheder. Mvh Preben Nielsen |
Hej Mr. Nørgaard Jeg er igang med at arbejde på et nyt og banebrydende koncept inden for café-branchen. Planen er, at efter jeg har åbnet den første café, at det så skal gøres til et franchise-koncept, som derefter kan "køre af sig selv". Jeg skal ned til en revisor her næste måned, og have hende/ham til at kigge på forretningsplanen. Hvis du skulle være interresseret, så send mig en PM - så kan du evt. få navnet på revisoren, så de kan fortælle deres mening om idéen. Med Venlig Hilsen Kasper Andreassen |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)