God omtale på eb.dk i dag :-)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Jeg er glad! Jeg er nemlig lige kommet på eb.dk med et rigtig fint, langt interview, billede og link til min hjemmeside . Herligt! http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1410310.ece
Jeg kontaktede selv journalisten for noget tid siden og ærgrede mig faktisk få dage efter over at jeg ikke havde kontaktet B.T. i stedet for, for der havde de et stort tema om utroskab jeg lige kunne have passet ind i. Men den ærgrelse kunne jeg have sparet mig, for det bar jo så frugt alligevel. Så moralen må være ikke at lade sig slå ud af at man ikke øjeblikkeligt får respons - den kan komme senere. :-)
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Lars Holdgaard
Skrevet
16-09-2010 kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Super fedt, den slags omtale er altid rigtig godt!
Det er også et fedt emne .. Når det involverer forhold, sex og lignende - så er aviser som EB og BT altid på! ;-) Ikke for at snakke om Se & Hoer !
Tillykke med det!
Svar
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Når det involverer forhold, sex og lignende - så er aviser som EB og BT altid på! ;-)
Ja, det ses også på overskriften som jo faktisk er lidt misvisende, men den skal jo nok trække læsere. ;-)
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Helt sikkert, og der er utroligt mange læsere på EB så er jo stort. Stort tillykke herfra.
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Super fed artiklen og sikke lang og god og den linker til din hjemmeside fornemt , det kan simpelthen godt gået tillykke med det
Jeg har kun været i ekstrabladet.dk , nogle gange ,hvor jeg havde en del mindre tøj på kroppen
Svar
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Super-god reklame i EB. Det er en artikel folk ligger mærke til
Godt gået...
Svar
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Lone Søderberg
Skrevet
22-09-2010 kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :