Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv kurer og selvstændig. Overtag bil og kontrakt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg OVERVEJER at lukke mit lille enmandsfirma ned. Jeg synes ikke rigtig jeg gar gejsten mere.

Jeg er selvstædig vogmand. Har en WV Touan 2.0 fra 2006 og en kontrakt med et af nordens største kurer firma. Jeg kører før dem i København og Sjælland.

Jeg skal naturligvis af med min bil, og kan nok også videregive min kontrakt til en som ønsker at overtage min bil.

Det jeg søger, er nogle som måske kunne have interesse i at overtage bil og kontrakt.
Bilen er leaset, og udløber november 2011. Der er en månedlige ydelse på 3580 excl moms. Det koster ca 4000 kr i gebyr hos leasingselskabet at overdrage bilen.
Derudover regner jeg med  at man kaster 25.000 kr på bordet.

Du overtager altså en bil, du er sikret en kontrakt hos et kendt kurer firma. Du får 2-3 dages oplæring af mig uden beregning. Bilen er profileret, så ikke engang det får du udgift til. Bilen har service i de her dage og synes i morgen fredag.

Hvis du er interesseret, så lad mig høre fra dig. Har du spørgsmål eller andre input, så skyd løs.

Skal lige bemærke det er en OVERVEJELSE og derfor er det ikke et reelt tilbud, men det kan det hurtigt blive!

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 10:03

af ren nysgerighed hvad tjener du om måneden på det ??

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:04

Du kan sende mig en privatbesked ;)

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:26

Hejsa.

Jeg har lige et par spørgsmål til din annonce.

Angående bilen vil jeg gerne høre hvor langt den har kørt, om du har haft den fra ny samt hvad rest værdien er når leasingen udløbet næste år. Kan man selv købe den til den tid eller skal man anvise 3. mand som køber? Hvad har bilen af ekstraudstyr og har den nogle skader af nogen art, incl. evt stenslag i lak og forrude samt lygter? Har bilen været skadet? Du skriver bilen er til service "i de her dage" Det lyder som en større omgang hvis et service tager flere dage??

Vil også gerne høre om de 4000 i gebyr til leasingselskabet er ex moms? De 25000 du vil have for overtagelsen er det også ex moms?

Med hensyn til det kørsel du har er det så kurerkørsel eller distribution og hvis begge hvad er forholdet mellem det altså fx 40/60 eller 80/20? Hvad betaler du i procent af din indtjening til det kurerfirma du kører for?

Hilsen D. P.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)