Du har forstået det helt rigtigt.
Er der nogen andre der har en mening eller tanker om brugen af pris/rabat, som salgsargument? |
Hej Nicki
Jeg er ked af at sige det, men det er en ommer.
Bliver dette brev sendt ud, så ryger det lige i modtagerens skraldespand.
Nu tager jeg bare lige toppen og skriver med fed, hvad jeg tænker som jeg læser.
Får I optimalt udbytte af jeres it-investeringer? Øhh
Det er bl.a. det X kan hjælpe jer med, kommafejl at få indsigt i. Igennem anerkendte analyser hvem har annerkendt - hvilke analyser giver vi virksomheder hvilke virksomheder, kender du min virksomhed eller skyder du bare mulighed for, at identificere hvordan hvilke it-indsatsområder, der har et umiddelbart behov for opmærksomhed, samt på hvilke områder virksomheden performer bedst. hvem er du, hvilken baggrund har du for at kunne fortælle mig noget jeg ikke ved om hvor min virksomhed performer bedst eller dårligst?
Spar nu 40 % hvor er dokumentationen - i forhold til hvad på en Y - Produktnavn jeg er ligeglad med produktnavne før jeg har forstået værdien af det du forsøger at sælge
Y er X’s mest solgte produkt jeg vil have antal sidste år og i øjeblikket giver vi jer mulighed for, at få produktet, til en yderst fordelagtig pris hvordan ved jeg at det er fordelagtigt? Hvad skal jeg sammenligne med?, ved at bestille produktet inden d.31—xx-201x. Hvorfor er denne deadline der?
Osv, osv, osv.
Teksten er intet andet end, undskyld jeg siger det, bullsh**.
Resten har jeg ikke læst, for hvis det ikke var for at give denne feedback, så var jeg allerede stoppet efter 2 linjer.
Regel nummer 1:
Kom aldrig med en påstand hvis du ikke straks efter fremkomsten argumenterer for den eller dokumenterer den.
Så hver gang jeg stort set har skrevet noget med fed tekst er de steder jeg er "stået af" fordi det er "varm luft" der på ingen måde er underbygget.
Jeg kan ikke kraftigt nok anbefale at få en professionel til at skrive dette salgsbrev.
Der er ALT for meget på spil for en virksomhed i krise hvis sådan noget kommer ud. Hvis modtagerne bare een gang ser sådan noget er det MEGET lidt sandsynligt at et rigtigt salgsbrev fra samme virksomhed på et senere tidspunkt bliver åbnet og læst.
Jeg ville ønske at jeg kunne skrive det på en lidt pænere måde; men så ville budskabet nok ikke komme rigtig igennem.
Venlig hilsen,
Christian