Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan vi gøre vores vinguide bedre?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jakob

Jep, det kunne godt gøres bedre...

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 15:17

Flot hjemmeside.

Hos mig er der dog et teknisk problem, da "VIN-NYHEDER" starter med at rulle nede fra under midten af "POPULÆRE VINE".

Jeg anvender Internet Explorer som browser.

Har taget et skærmprint, som jeg evt. kan sende på mail (kan ikke lige sætte det ind her).

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:38

En lækker hjemmeside i har fået stablet på benene må jeg sige. Jeg synes, at i formår at holde designet simpelt, overskueligt og elegant, samtidig med at man kommer lidt i stemning, når man besøger jeres side:)

Jeg synes, at en god idé kunne være, at lave en form for "upcoming events", hvor man i en lille boks eksempelvis kan se en række relevante vinsmagninger.
Der vil i, på et senere tidspunkt, også kunne få lidt penge for, at de forskellige arrangementer, får lov til at ligge.

Mvh.
Anders HempelCool

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Skrevet kl. 19:44

@Martin

Tak for oplysningen, jeg tjekker det lige ud i Internet Explorer

@Anders

Noteret. Det er en smart idé!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Design super flot godt gået Smile

Ens titler du nævner 3 gange samme ord i titlen , det er ikke optimale , desuden er der over 67 tegn derved vises ikke hele titlen find en fangende titlen , hvor der ikke nævnes 3 gange samme ord , jeg mener denne her titlen <title>Italiensk Vinguide - En Online Guide Om Italiensk Vin &raquo; Italiensk Vinguide</title>

Nyheder og blog , er sådan set næsten det samme begge , er normalt nyheder og artikler der skrives her , behold den ene , det gør siden lidt mere overskuelige.

Meget få links til skaf nogle flere links , skriv mere tekst arbejde , der er kun 280 links til siden http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http%3A%2F%2Fwww.italienskvinguide.dk%2F&fr=sfp&bwm=i

Her er en tråd jeg og nogle andre gav tips hvordan du skaffer flere links og optimere din siden til google http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx#648548

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Skrevet kl. 20:58

Hej Mikael

Tak, det var lige netop den slags hjælp, vi bestemt også har brug for. Mægtigt!

Joel

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Skrevet kl. 23:54

@Sjoegaard

Så kom funktionen i luften vedrørende vin til maden. Nu kan man ud fra nogle enkle valgkriterier finde den italienske vin, der passer til menuen. Prøv gerne vin og mad søgefunktionen her og fortæl, hvad du/I synes.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:30

Siden er så flot, at det kun er ganske få detaljer...

Jeg tror, at jeg ville lave lige højre margin på teksterne.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 07:31

men én ting slog mig i forbindelse med layoutet: Hvis man som vinentusiast kommer ind på siden, giver det så ikke noget rent visuelt at se nogle flotte billeder af nogle flasker vin? Kan måske godt fremstå lidt tomt? Bare en tanke :-)

Nøjagtig mine ord!

Close-ups af saftige drueklaser med vandperler på. Flotte vinglas med vin i. Vinmarker. De der tønder (ja hvad hedder de?) vinen er i? Propper... Bare en masse billeder.

Uhhhh det ville sætte prikken over i'et.

Ellers ret fin side.

:-) Dorthe

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:00

Husk den interne links struktur på siden

H1 overskrifter hver siden med forskellige søgeord hver siden

Links rundt på siden , vigtigt ord med jeres søgeord i linker til anden relevant siden der starter med dette søgeord i h1 overskriften på desuden gerne også ordet ligger i overskriften på siden , derved prøver du at vise hvilken sider der er bedste på din side for google .

Interne struktur kan give rigtigt meget

sammensat med masser af relevante links både til forsiden og emme undersider du ønsker der ligger højt på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)