Hej Aminoer, Jeg har DK´s "bedste" sælger tilknyttet min virksomhed, Expand Consulting. (Og hun er iøvrigt også min kone) Hun søger en produktportefølje som hun på ren provisionsbasis kan sælge og evt. markedsføre for jeres virksomheder. Det betyder ikke så meget om det er fysiske eller web/it baserede produkter, så længe det er reelle produkter af en god kvalitet. Produkter som evt. kan sælges på homeparty-basis er også meget velkomne. (Vi ønsker ikke henvendelser fra mlm firmaer) Kontakt mig på lars@expand-consulting.dk for at høre hvad vi kan gøre for dig, din virksomhed og dit produkt. Jeg ser meget frem til at høre fra dig. Mvh Lars Hyldegård |
Salgsopgaver søges på ren provisionsbasis!
Hej kandetpasse, Tak for din respons på indlægget. Du får lige en PB lidt senere på dagen. Mvh Lars Hyldegård |
Hej Lars Jeg vil da også gerne læse lidt om hende. Michael |
Hej Michael, Tak for din interesse. Du får også et svar så snart jeg kommer hjem på kontoret. Hav en super god dag. Mvh Lars Hyldegård |
Hej Lars, jeg har noget meget interessant hvis hun er sælger med stort S! Cv interesere mig ikke, men mere en vilje til at opnå resultater og god fortjeneste. Hvis hun stadigvæk søger så lad mig høre. Jeg kan nævne at drejer sig om IT som er "for den rigtige" nem at sælge og en utrolig god fortjeneste Flemming
|
Du må også gerne sende mig et cv, og evt. hvilket område hun kan sælge i
evt. på info@wikingpolish.dk |
Dressur rytter søger sponsor
Mange tak for alle henvendelserne, både her og på email. Vi ønsker os dog gerne mange flere kontakter så tøv ikke med at skrive en email på.: lars@expand-consulting.dk Jeg begynder at svare på jeres henvendelser om et øjeblik. Mvh Lars Hyldegård
|
Så skulle alle som udelukkende har henvendt sig her i tråden gerne have fået et svar. Jeg ser frem til at høre fra jer. Mvh Lars Hyldegård |