Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg endelig lavet en ny hjemmeside til min lille virksomhed, som tilbyder bogføring i Randers, Århus og omegn.

Tag et kig på siden og kom gerne med feedback.

Jeg har et spørgsmål angående kalenderen. Vil gerne have en kalender hvori jeg kan indtaste vigtige datoer, såsom moms indberetninger m.v. Nogen der ved hvordan dette løses nemmest i Wordpress?

Jeg har tillige oprettet en underside hvor jeg har gjort klar til relevante links, så hvis du har en virksomhed som falder ind i en af kategorierne så smid en mail eller en PB så vil jeg sætte den ind - (og så kommer jeg vel også på din side? Smile)

På forhånd tak, for de input der måtte komme.

Flemming Bach

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:14

Siden er ok. Men skynd dig fjerne google reklamer, de virker ikke seriøst på en hjemmeside som tilbyde r bogførings service.

NB: har du lagt mærke til de google reklamer viser andre bogførings firmaer ??....de ville snuppe dine kundere....:)

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:18

Så er de væk Smile

Havde det også lidt blandet med dem........

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:45

Den er grøn :)

Den ser fint nok ud, du kan dog lave dine links om til lidt mere søgemaskine venlige :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:29

Hej Flemming

Hvis jeg må vil jeg gerne give dig nogle rå til dit site, set ud fra et fagligt synspunkt.

Farve valg:

Ja, grøn er den dejlig farve og håbetsfarve. (min farvorit)
Men den sender nogle forkerte signaler til dine kunder, de skal jo ikke "håbe" du laver god bogføring.
Vil en business farve som blå nok være et bedre valg for dig.

Her er lige lidt farve psykologi.
Grøn
Symboliserer naturen og har en helbredende kvalitet. Det kan bruges til at symbolisere vækst og harmoni. Folk føler sig sikker med grøn. Sygehuse bruger ofte farven grøn.
På den anden side, er grøn symbolsk for penge, viser grådighed eller jalousi. Det kan også bruges til at symbolisere en manglende erfaring eller en nybegynder, der har behov for vækst.
Blå
Er en fredelig og beroligende farve, udtrykker stabilitet og ekspertise. Den anvendes ofte til corporate sites grund af dette. Blå kan også symbolisere tillid og pålidelighed.

Design:

Design mæssigt udtrykker dit site ikke bogføring, men nærmere noget natumæssigt:
Måske en planteskole (grovt sagt).
Du gentager også dine links 2 gang i toppen og en gang i venstre side. (Det nok ikke helt nødvendigt)
Det forvirer mere end det gavner.
Et råd: 1 gang links i toppen også måske det samme links i din footer.

Rent attention mæssigt er der ikke nogen sammenhæng.
Dvs. alt for mangle elementer (grupper) med samme størrelse og ikke nogen der egnetlig træder frem.
Vores øjne vil altid søge hen mod det der "råber" højest!
Et råd: Det kunne være at lave nogle koloner (baggrund), så der kommer lidt mere styr alle elementerne og de ikke flyder sammen.

Relevant indhold

Undskyld, men det er en bogføring site, ik'?
Men hvad laver et link om vinavl i Danmark så her?
Dit firma skal jo helt fremstå seriøst, så jeg vil råde dig til at holde hobby og erhverv opdelt!

Håber du kan bruge mine råd...

mvh

Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:39

I er vel virksomhed , jeg ikke se  jeres CVR nummer frem med det så man kan se i er en registeret virksomhed .

Vinavl og bogføring synes jeg ikke høre samme , jeg bliver lidt forvirret at dette er i menuen , hvad tilbyder i, skal jeg bruge ekstra tid på at forstå jeres produkt derved.

Wordpress kan godt sættes til unikke url , ser noget bedre ud , jeg mener sådan en her http://bachsbog.dk/kontakt

Lidt mere tekst om bogføring , så jeg ved præcist hvilken slags bogføring du laver , med jeg ved heller det vilde om bogføring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 09:46

Jeg synes topbilledet ikke helt passer ind. Det er pæcist så uskarpt at men bliver i tvivl om det er en fejl.

Som der også er sagt, så passer vinavl slet ikke ind sammen med regnskab. Lav en anden blog med kun det, og hold arbejde og hobby adskildt, med mindre dit arbejde også er din hobby Smile

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:50

Jeg kan heller ikke helt se hvorfor der skal være en side omkring vinavl på jeres hjemmeside? :)

Det er heller ikke tydeligt nok at det er en hjemmeside om bogføring.. Prøv og leg lidt videre med det, og få det gjort tydeligt at i laver bogføring..

Så vil jeg råde jer til at lave en seperat blog omkring vinavl :)

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:11

Nu vil jeg lade være at lægge fingre imellem, men kun fordi jeg tror at det ville komme til din egen fordel.

En revisor er jo en man overlader et stort ansvar til, og man vil derfor have en revisor der virker meget professionel. Det tvivler jeg ikke på at du er, men din hjemmeside udstråler det simpelthen ikke. Farvevalget er upassende, menuen går igen tre gange, der ligger på din side rester af wordpress funktioner der ikke er relevante for dig, og så videre.

Nu ved jeg jo ikke hvor meget en revisor tjener, men hvis en professionel side kunne skaffe dig bare et par kunder mere om måneden, så ville det jo være en genial investering at få en professionel eller semi-professionel til at lave din side :-)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:44

Jeg glemte helt, at jeg da har lavet en hjemmeside til min egen revisor. Måske du kan få et par ideer der.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)