Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af mærkevarer på nettet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg vil gerne igang med en webshop, eller til start måske bare noget salg på f.eks. Trendsales. Jeg vil gerne sælge mærkevarer kasketter(caps), men inden jeg smider penge efter det, håber jeg på at i kan svare mig på, hvor man kan købe det henne. Fordi er det lovligt at købe fra et firma i f.eks. kina jeg egentligt ikke kender? For jeg kan jo ikke vide om de sælger fake kasketter eller om de er ægte. Eller skal jeg købe direkte fra producenten, så hvis jeg vil have kasketter af mærket "Flexfit", skal jeg kontakte dem? Hvordan gør f.eks. butikkerne på strøget der sælger kasketter? Håber i kan hjælpe mig på vej, så jeg ved hvor man skal købe det henne, så videresalg er lovligt:)

Mvh Jesper Hagger.

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 20:48

...

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 21:15

Tak for svar, så blev jeg lidt klogere :) Men jeg kan stadig ikke finde grossister i Danmark der sælger mærkevarer caps, som New Era og FlexFit... Hvordan finder jeg frem til dem?

Mvh Jesper Hagger

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 21:41

Nogen der ved det?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:58

Hagger:

Tak for svar, så blev jeg lidt klogere :) Men jeg kan stadig ikke finde grossister i Danmark der sælger mærkevarer caps, som New Era og FlexFit... Hvordan finder jeg frem til dem?

De kan sådan set være i hele EU... Ved New Era sælges en del i UK, men hvordan papirene er, og om varerne er ægte, det aner jeg ik...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)