Vi har læst jeres indslag vedr. T shirts og de svar I har fået, og vi er ikke helt ennige I at det ikke kan lade sig gøre at producere t- shirts I små oplag og flere designs, det gør vi hos os i sydine.
Sydine er en mindre Dansk / Moldavisk systue der gerne hjælper små og mellemstore virksomheder igang med produktion også gerne helt fra start, vi hjælper gerne med alt fra design, prototyper, op til færdig produktion, alt hurtigt, professionelt og til tiden. Vi har stor erfaring med bl.a. t-shirt production bade til voksne og børn. Vi har naturlivis også muligheder til at hjælpe med tryk, hvis der er brug for det. Så skriv gerne til os, hvis du stadig har problemer med at finde en producent til kun 200 t shrits. SMILL..
Jeg ved godt, det er længe siden, I har startet dette indlæg, og jeg håber selvføgelig, I er kommet videre. Hvis ikke, så her jeg en rigtig god leverandør her i Vietnam, der gerne laver 200 stk. i forskellige størrelser. De er rette mod små og mellemstore virksomheder, og laver kun til eksport, så de er meget professionelle.
Jeg bor selv her i vietnam, og sørger for kvalitetskontriollen, så der er ingen problemer. De kan lave såvel tryk som broderi, samt selvfølig de andre ting I nævner. Hvis I ikke er kommet igang, eller er interesseret I har hære nærmere, må I gerne sende en PM til maredl@hotmail.com