Tak, Peter! Og det er da klart at de skal på din liste! :-) |
Perfekt med nye databaser. Jeg får dem med på min liste over danske artikeldatabaser inden længe
Debat
Tak, Peter! Og det er da klart at de skal på din liste! :-) |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Perfekt med nye databaser. Jeg får dem med på min liste over danske artikeldatabaser inden længe |
Kristian Ole Rørbye
|
Slet ikke så dårligt endda, det er lige hvad taskerne hos FashionSense har brug for, så jeg har allerede lavet en artikel, og der kommer nok også lidt flere :) |
|
Jeg fik også sendt 3 gode artikler ind, den længste blev dog om Titleist NXT Tour. Glæder mig til at se effekten af dem :-) |
|
Der er godt nok mange som sender artikler! Allerede 270 godkendte artikler på artikel-databaserne Tusind tak! :-) |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Så har jeg en artikel på alle 3, den seneste om Nokia N8 her: http://vnb.dk/nokia-n8-smartphone/ |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Anders det er et mega nice koncept, som du har fået lavet der! Måske man mere skulle kalde det en diskussions database, fremfor artikeldatabase... Det er jo det perfekte sted, at lægge små oplæg op, og så lade folk diskutere dem! |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
Så er der lige skrevet 3 korte artikler om hvordan man kan optimere sin omsætning vha parkeringskontrol, det er dejllig med nogle nye måder at linkbuilde på, og artikel databaser er helt klart kommet for at blive, mon ikke vi kommer til at se mange flere hen ad vejen... Det er selvfølgelig et lidt ømt emne, men mon ikke de fleste kan forstå hvorfor man indfører parkeringskontrol. Tak for muligheden, håber du godkender dem. :-) |
Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...
Næh, det forstår jeg faktisk ikke, men det kan du vel forklare ? Jeg synes du skal læse denne artikel: Europark og kunsten at elske kunderne |
|
Tja. Jeg kender mange med max 10 P-pladser som ikke kunne have deres virksomhed idag hvis de ikke havde en P-service tilsluttet. ingen parkering, ingen kunder. Til den artikel du linker til, er meget rammende, ren pengemaskine, men sådan er det ikke over det hele, men super godt skrevet... Der er altid 2sider af en sag, hvis der ikke var brug for parkeringsfirmaerne så ville de ikke være her idag.
|