Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonkø

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Spørgsmålet er helt konkret hvordan jeg får en telefonkø billigst muligt - og nemt - ikke noget med mærkelige anlæg og opsætning af linux og asterix.

Alternativt kan du bruge et firma som feks  www.nordiccall.dk ( dem har jeg god erfaring med ) fordelen er mange i forhold til en "telefonkø"

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:08

Jacob Ipsen:
her 3 og har kigget lidt på deres "3Switch"
kan dog bare ikke finde ud af om det kun er omstilling eller om de også kan håndterer kø
er der nogen der ved det ?

3Switch kan sagtens håndtere kø, så det kan du roligt kaste dig over :o)

EDIT: Det eneste der taler imod denne løsning er, at 3's sælgere til tider kan være ret tunge at danse med. Man kan tydeligt mærke på flere af dem, at det ikke er deres eget firma. Så hvsi du bare sørger for at holde din sælger til ilden, er det en udmærket løsning der kan håndtere dine kald på en rigtig fornuftig måde.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:11

Henrik Nielsen:
Alternativt kan du bruge et firma som feks  www.nordiccall.dk ( dem har jeg god erfaring med ) fordelen er mange i forhold til en "telefonkø"

Det kan jeg klart bekræfte.
Jeg benytter også www.nordiccall.dk Skype-Smile
Fin og stabil service.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:20

Jeg vil helst slippe for at ligge og ringe tilbage, derfor er et callcenter min anden præference.

Tak for svarende indtil videre

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:25

igang:

Jacob Ipsen:
her 3 og har kigget lidt på deres "3Switch"
kan dog bare ikke finde ud af om det kun er omstilling eller om de også kan håndterer kø
er der nogen der ved det ?

3Switch kan sagtens håndtere kø, så det kan du roligt kaste dig over :o)

EDIT: Det eneste der taler imod denne løsning er, at 3's sælgere til tider kan være ret tunge at danse med. Man kan tydeligt mærke på flere af dem, at det ikke er deres eget firma. Så hvsi du bare sørger for at holde din sælger til ilden, er det en udmærket løsning der kan håndtere dine kald på en rigtig fornuftig måde.

Super tak for indput !
jeg vil tage fat i dem og prøve det af :)

/JIP

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 18:47

Har du et erhvervsabonnement hos Telenor (eller vælger at skifte til det - det er nok Mobildeal du skal kigge på når du kun skal have et enkelt eller ganske få numre) så kig på produktet Personlig Søgeplan ( http://www.telenor.dk/erhverv/kundeservice/kundeservice/mobil/services-og-loesninger/soegeplan/personlig-soegeplan/ ) - det er et forholdsvist prisbilligt produkt (20 kr./oprettelse og 24 kr./mnd.) og giver dig mulighed for at have op til 2 kald i kø. Har du 2 kald i kø og en 3. ringer til dig vil den 3. blive stillet til telefonsvareren.

Produktet giver desuden mulighed for at koble evt. (deltids?)ansatte på til at hjælpe dig med at besvare kaldene, således hvis du er optaget ryger kaldet til en ansat, først når i begge er optaget ryger det i kø.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)