Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonkø

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino.

Min telefon er rødglødende - og ofte er der flere der ringer på samme tid.

Typisk ringer jeg tilbage til dem der har ringet forgæves når jeg er færdig med min samtale, men hvad så når det er hemmeligt nummer? Så har vedkommende ringet forgæves.

Derfor kunne jeg godt tænke mig en telefonkø. Den skal ikke kunne andet end at sige "Hej du har ringet til Jørgen Olsen - jeg snakker desværre telefon lige nu, men du må meget gerne hænge på så vil jeg tale med dig inden så længe."

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 06:39

Spørgsmålet er helt konkret hvordan jeg får en telefonkø billigst muligt - og nemt - ikke noget med mærkelige anlæg og opsætning af linux og asterix.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 06:43

Jørgen Olsen:

Spørgsmålet er helt konkret hvordan jeg får en telefonkø billigst muligt - og nemt - ikke noget med mærkelige anlæg og opsætning af linux og asterix.

Hej,

Hvad med firmafon.dk? 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 06:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Denni Pultz Gottfredsen:

Hvad med firmafon.dk? 

Hej Dennis

Det Jørgen har brug for er ikke underlige spørgsmål om det ene og det andet ku være den rigtige løsning, hvis han kendte firmafon.dk og det var den rigtige løsning så havde han ikke haft behov for at stille spørgsmålet.

Jørgen: Umiddelbart ville jeg anbefale Citycallcenter.dk, det koster lidt men det er væsentligt bedre end en automatiseret telefonsvarer.

Ellers så ring og tag en snak med http://www.maxtel.dk/, de laver simpelthen online ip telefoni til dig med alle de køer du måtte ønske dig, og de understøtter både fastnet (ip) og mobiltelefoner (via tdc's net), og de kan lave det du beder om.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 06:52

Mikkel Mikjær Christensen:

Denni Pultz Gottfredsen:

Hvad med firmafon.dk? 

Hej Dennis

Det Jørgen har brug for er ikke underlige spørgsmål om det ene og det andet ku være den rigtige løsning, hvis han kendte firmafon.dk og det var den rigtige løsning så havde han ikke haft behov for at stille spørgsmålet.

Jørgen: Umiddelbart ville jeg anbefale Citycallcenter.dk, det koster lidt men det er væsentligt bedre end en automatiseret telefonsvarer.

Ellers så ring og tag en snak med http://www.maxtel.dk/, de laver simpelthen online ip telefoni til dig med alle de køer du måtte ønske dig, og de understøtter både fastnet (ip) og mobiltelefoner (via tdc's net), og de kan lave det du beder om.

Hej,

Mit foreslag var som alternativ til f.eks. citycallcenter.dk

Men til tråden. Jeg ved, at hvis mine kunder ringer mens jeg snakkker, kan jeg høre det. vha. banke på funktionen på telefonen. Hvis jeg vælger og ikke tage opkaldet ryger de på telefonsvaren. De bliver dog ikke hængende.  

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 06:52
Der har vi løsningen til 89,- kr. Pr. Måned. Ip telefoni og hosted pbx. http://pahm.dk/produkter/13-ip-telefoni-og-pbx/ Per
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:22
Jeg går ud fra at dit hovednummrr så er et mobilnummer, ud fra din beskrivelse. Telias Probiz løsning kan det du søger. Det samme tror jeg firmafon. Dk kan. Så var jeg i dit sted, ville jeg kigge på disse.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:41

Lytter lige med. står med samme problem :)

her 3 og har kigget lidt på deres "3Switch"
kan dog bare ikke finde ud af om det kun er omstilling eller om de også kan håndterer kø
er der nogen der ved det ?

/JIP

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 08:45

Hejsa !

Vi har lige haft besøg af Svend fra HS connect og han satte komplet telefonsystem(IP) op til os & det fungerer bare!

Prisen var også god.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:03

Lytter lige med, har også samme problem...

/Søren

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)