Hej Martin,
jeg er pt. udsat for nøjagtig det samme, jeg har været ude for det før og nemt fået indholdet fjernet, men nu gider jeg ikke mere. Jeg sidder og tænker over hvad de tekster er værd, jeg har jo brugt mange timer og bruger stadig mange timer på at rette og tilføje, meget af teksten er skabt på baggrund af den viden man opnår via arbejdet.
Jeg tror jeg sender ham en regning på 30.000,00 og ser hvad der sker, vi skal ikke finde os i at få tyvstjålet vores værker. Det sjove ved mit materiale er, at han har overset mit firmanavn PC Panik, så der står stadig at PC Panik kan ordne dit og dat
det er da lidt morsomt, skulle jeg stjæle en tekst, så ville det første da være at fjerne de spor der måtte være fra det firmas tekster.
Jeg ved da godt at det er svært at skrive noget nyt når man er i samme branche, men man må da gøre et gedint forsøg, men det kræver jo man har lidt hjerneaktivitet og det synes ikke være tilfældet når teksten kopieres direkte.
Der findes et firma der kan holde øje med ens side og evt. stjålet indhold samt give besked hvis det sker, du finder det her: http://www.copyscape.com/
Jeg håber du får tingene på plads, jeg vil i hvert fald nive ham her lidt i kinderne :-)
Kurt Løfquist