Hej Aminoer, Så er det min tur til at give en anbefaling til en anden dygtig Amino. Jeg så Kristians indlæg om hans nye service som han postede her på amino. Det inspirerede mig til at kigge mig lidt omkring på nettet og se om jeg selv havde problemer af den karakter. Her opdagede jeg mere eller mindre ved at tilfælde at en konkurrent havde lavet en nøjagtig kopi af hele min hjemmeside, både design og tekster. Den eneste forskel var farveskemaet samt firmanavnet. Jeg henvendte mig derfor til Kristian Holte, der straks tog sagen. Han arbejdede hurtigt, og indenfor få timer havde han sikret bevismateriale, og formuleret et præcist og veldokumenteret erstatningskrav der blev fremsendt til det pågældende firma. Desværre reagerede firmaet ikke på henvendelsen, og sagen kunne ikke afsluttes ved forlig. Igennem hele sagsforløbet har firmaet ikke ladet sig høre fra, og da sagen endte i retten mødte de heller ikke op. Det endte derfor med en udeblivelsesdom til min fordel. Kristian arbejdede målbevidst igennem hele forløbet, og det gav resultater. Han får mine bedste anbefalinger.
Med venlig hilsen Kasper Gadensgaard |
Hej Kasper,
super god feedback..
Jeg tror dog at flere (jeg selv inkluderet) er meget interesseret i den økonomisk situation.
Blev der forelagt bøde/erstatningskrav for virksomheden og er erstatningskravet betalt og hvordan med dine udgifter i forbindelse med sagen ?
Jeg tror det kan have en både positiv og præventiv virkning hvis flere skriver om deres økonomiske erfaring, så vi kan få afskrækket folk fra overhovedet at tænke på at kopiere folks tekster/værker.