OKay blev lidt forvirret om det er godt eller dårligt for min SEO på min side at lave drop menu , med som jeg forstår er der noget minus ved ,
Dog skulle der også laves fodnote nederste på siden , hvor de fleste links var så om var i bunden af siden eller øverste kunne komme videre på siden hurtigt , da folk jo vil have hurtige action , når de vælger en stripper for de er tit fulde og har drukket måske når de ringer , men kan selvfølgelige ikke have alle links til alle undersider igen
i dit tilfælde gør det ikke noget, det Andy snakker om er ikke noget jeg har set eller oplevet i de 15 år jeg har haft med hjemmesider at gøre. derfor spørger jeg hvilke sider han snakker om.
Grunden til det i dit tilfælde er ligemeget om du har menuen i venstre side som nu eller en dropdownmenu i toppen i stedet for menuen i venstre side. er at du allerede på nuværende tidspunkt har alle menupunkter synlige. og derfor vil det efter min mening ikke have en negativ effekt, da langt det meste af den negative effekt kommer ved at man jo har mange links (som du jo har i forvejen som det er nu).
Et eksempel.
Det er jo godt hvis man kan holde hver side nede på maks 100 links pr side. hvis du kigger på min hjemmeside, så har jeg ikke en dropdown, men i stedet bliver undermenupunkter først synlige når jeg har trykket på en knap, hvilket gør at jeg heller ikke har så mange links pr side. lad os sige at der er maks 15 links synlige i menuen på alle tidspunkter.
Men valgte jeg så i stedet at bruge en dropdownmenu på den traditionelle måde, så ville ALLE menupunkter være tilstede hele tiden uanset om det er forsiden eller en underside jeg kigger på. det vil så betyde at links i menuen nu vil stige til 80 eller noget der omkring.
og sammen med alle andre links som også er på en side, fx den interne linkbuilding, breadcrumbs, links til andre hjemmesider osv. osv. der vil hver enkelt side jo nemt kunne komme over de 100 links pr side. hvilket jo så ville være ret dårligt i forhold til det jeg havde før. Men i dit tilfælde er det ligemeget om det er det ene eller det andet, for ALLE links er jo synlige hele tiden.
håber du forstår min forklaring på det :)
MVH Kim