ja det er rigtigt, der kan der også blive et problem, men man laver ikke dropdownmenuer sådan mere. Det er lang tid siden man gjorde sådan. selvom der skal nu nok være nogen som stadig gør det :)
Ønsketænkning Kim!
Jeg ser stadig ganske mange javascript-dropdownmenuer derude, også nogle på sider, der ikke er ret gamle..
ja det er rigtigt, der kan der også blive et problem, men man laver ikke dropdownmenuer sådan mere. Det er lang tid siden man gjorde sådan. selvom der skal nu nok være nogen som stadig gør det :)
Ønsketænkning Kim!
Jeg ser stadig ganske mange javascript-dropdownmenuer derude, også nogle på sider, der ikke er ret gamle..
Ja man har vel lov at håbe på at alle følger med tiden :) eller i hvertfald så meget som muligt og den ting med dropdownmenuer som er lavet primært med CSS, det har man jo kunne i ret lang tid alligevel.
Webmaster skal ikke lave drop menu i flash eller Java script
Webmaster skal i stedet bruge CSS til drop menu , så skulle der ingen problemer være , derved kan google læse alle links lige som den gør på min nuværende , med venstre menu .
I må meget gerne give mere feedback angående drop menu og SEO , det er min menu på min side om stripper , der skal være drop menu på. i stedet for venstre menu som der er nu på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
kom til at skrive forkert i start med højre menu ,min menu ligger i venstre siden
Hvad med indlæg alle siderne under indlæg ligger under emmer på min side , alm. Sider ligger øverste i venstre side , kan man få indlæg til at ligge i en drop menu på min stripshow side ?
Ved ikke om jeg forklaret mig forkert , med vil være sikker på før jeg siger go til drop menu at jeg vælger den rigtige løsning for mig , jeg er lidt usikker , jeg vil gerne være 100 % sikker ,
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows