Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre profilnavn på Facebook

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:)

Er der nogen der kan fortælle mig om/hvordan man ændre sit profilnavn eller nærmere firmanavn inde på en oprettet firmaprofil?

Jeg havde en privatprofil i forvejen og da jeg vil oprette et til mit firma ( Teamsmart - formidling af foredrag til erhvervslivet ), kunne jeg kun oprette mig som administrator?

Men da jeg vil ændre/tilføje tekst til  mit profilnavn, går den i stedet ind og vil ændre mit profilnavn:(

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08

Mener du en side, du har oprettet til din virksomhed?

Hvis det er en side (page), så kan du ikke ændre navnet.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 17:09

Facebook profil - den private slags
Kan man ændre navnet på. Kærkomment hvis man bliver gift eller skilt.

Facebookside - den til virksomheder/branding/etc.
Kan man ikke ændre navnet på.

Forklaringen findes et sted der hvor det er alt for fristende for lurendrejere, at ændre navn efter der er kommet fans i truget... Det er ikke Facebooks officielle forklaring, for en sådan findes ikke.

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 17:15

Ja, så må det være en facebookside.. den med "synes godt om" knappen.

Man kan jo vel godt komme til at stave forkert eller andet! Nå, men ikke at gøre, synes bare det er lidt fjollet (i hvert fald i opretningsfacen;)

Kan jeg så ikke bare slette den og lave en ny? Har kun lige lagt den ud...

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:25

TeamSmart:

Ja, så må det være en facebookside.. den med "synes godt om" knappen.

Man kan jo vel godt komme til at stave forkert eller andet! Nå, men ikke at gøre, synes bare det er lidt fjollet (i hvert fald i opretningsfacen;)

Kan jeg så ikke bare slette den og lave en ny? Har kun lige lagt den ud...

Jo, det ville nok være det nemmeste og smarteste, inden alt for mange for øjnene op for den.

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 17:34

Kan jeg oprette en facebookside uden at skulle gå igennem min egen personlige profil først (som administrator)? Som det er nu, kan jeg kun komme ind på den via min egen profil, er det rigtigt?

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 18:15

Er der nogen der nogen der kan anbefale en måde hvorpå jeg kan linke til facebook?

Jeg tænker her på, "Synes godt om" eller bare et almindelig link til facebook.. Hvornår er det bedst at bruge hvad? Og hvor mange sider der er væsentlig at "plastre" til med et facebook link? Jeg tænkte selv, at have et link på index siden og så et på hver af foredragsholderne?

Nogen gode markedsføringsforslag eller andet jeg skal tage hensyn til?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 20:08

Til netop dit site, ville jeg lave et almindelige link til Facebook på forsiden - evt. med et flot logo som dette: http://www.iconarchive.com/show/web-2-icons-by-fasticon/FaceBook-icon.html

Under foredragsholderne ville jeg så have en "Synes godt om" eller "Anbefaler"-knap. Men du skal helst opfordre brugerne til at benytte disse muligheder.

Du kunne fx efter beskrivelserne af hver foredragsholder, skrive en lille tekst, hvor du opfordrede til at man anbefalede de pågældende personer, hvis man tidligere har oplevet dem - eller har et stort kendskab til dem.

Men overordnet set varierer det selvfølgelig fra site til site.

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 21:02

Lyder som det samme jeg har haft i tankerne, så det er dejligt:)

Skal jeg link på en speciel måde(tænker her på koderne), synes der var nogen der nævnte noget med siden api et eller andet?

Linkene til "synes godt om" er jo oplyst på facebooks egen side et eller andet sted..

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 16:41

Har du en kode jeg kan implementere på min website, sådan at man kommer direkte ind på min facebookside? Synes der er nogen der sankker om noget api?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)