Linkbuilding forsøg - vil du have 100 links?
Tilmeldt 27. Apr 07
Alle er godkendt og jeg har 2 mere via PB. 1 x børnetøj og 1 x mobilt bredbånd, så de emner er også besat. Der er stadig 3-4 pladser tilbage.
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
Så kom der en bil hjemmeside med. Stadig 2 pladser tilbage til hjemmesider der ikke har følgende indhold:
Mobiltelefoner
Konkurrencer
Kørekort
Gratis programmer
Piercinger
Solbriller & smykker
Mobilt bredbånd
Babytøj
Biler
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
Så er gruppen oprettet og I må gerne tilmelde Jer. Vi mangler dog stadig 2 Aminoer.
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
Så fik vi en webshop med LED spots med og mangler derfor kun en enkelt Amino før vi er 11, så det er absolut sidste chance nu
Svar
Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Svar
Kent Ellegaard / kitesport.nu Har Danmarks bedste Kite udstyr
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Jens Jakob
Skrevet
14-09-2010 kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hader at komme for sent. Er der endnu plads, så vil jeg gerne være Jeres sidste man med link på ordet løbesko .
I kan vel altid lige bruge en ekstra ihærdig gut?
Svar
Tilmeldt 30. Nov 09
Kunne være vi skulle starte en ny, for jeg vil også gerne med.
Svar
Tilmeldt 6. Feb 10
Sportnu.dk
Skrevet
14-09-2010 kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Lyder spændende! Jeg vil meget gerne høre om hvordan det er gået og evt. være med i fremtiden.
Mvh
Jakob / sportnu.dk
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
Hader at komme for sent. Er der endnu plads, så vil jeg gerne være Jeres sidste man med link på ordet løbesko .
I kan vel altid lige bruge en ekstra ihærdig gut?
Du fik den sidste plads og tilmeldingen er nu lukket. I andre er selvfølgelig velkomne til at bruge denne tråd til at starte en ny gruppe. Eller I kan vente 14 dage til jeg skriver lidt om de erfaringer vi gør med forsøget.
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
FULDSTÆNDIG OFF TOPIC
Men jeg fik altså et smil på læben - Du hader at komme for sent og handler løbesko
Undskyld, jeg holder mund fra nu af /Brian
Svar