Nårh :( var ellers igang med at finde alle dem frem jeg har hjulpet så de kunne få en faktura - bagefter skal jeg finde min nye bil... |
Jeg synes at vi skylder Thorborg 100 mio. stjerner, så han får 5 af mig
Nårh :( var ellers igang med at finde alle dem frem jeg har hjulpet så de kunne få en faktura - bagefter skal jeg finde min nye bil... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg synes at vi skylder Thorborg 100 mio. stjerner, så han får 5 af mig |
Nemlig. Hans |
Det er klart, at Amino og Martin har en del af "skylden" for, at min forretning ser ud, som den gør. Vi lever i en sky af muligheder, som vi kan plukke løs af. Amino er en god og velsmagende frugt, som hænger passende lavt og har passende høj næringsværdi. Derfor er jeg og min virksomhed p.t. afhængig af Amino. Hvis smagen engang bliver bitter, så finder jeg en ny plantage - og tro mig - der er nok at tage af. Men indtil da, vil jeg mæske mig i gode råd og dejlig stemning - og yde mine egne bidrag med glæde. mvh Hans
|
...smukke metaforer Michael |
Av.... |
Martin der er jeg ikke enig, uden dig ville mange her ikke opleve den fremgang, de har i deres forretninger, rundt om i landet - ja hele kloden. Vi er jo nogen der husker den spæde start, hvor du selv var helt fremme på kanten af sædet, for at give Amino indhold og støtte op om alle, der fandt den svære vej herind i den første tid - derfor er vi dig en STOR TAK skyldig og jeg håber da, at du vedvarende finder nye tiltag der gavner bredt i den selvstændiges forretning og dermed til gavn for os alle. Tak for Amino Venligst René Buch
|
Venligst
René Buch
Det er brugerne der skaber amino , og mon ikke Martin høster fordele ved dette forum på forskellige måder men et super forum |
..og de har skabt sig lige siden . Martin tog en stor chance ved at investere tid og penge i det her. Jeg tvivler nu på han tjener noget specielt på det her, i forhold til hvad han kunne andre steder. Men som Amino udvikler sig med nye features osv, så kan der måske godt ligge en lille skilling til Martin for enden af regnbuen. Jeg har nu på fornemmelsen at det her ikke specielt handler om penge for ham, men fordi han er ligeså passioneret omkring at sparke røv / iværksætteri, som fodboldfans er omkring fodbold. De starter så et fodboldforum og tænker : " Hey, det muligt det aldrig bliver til noget, men hold kæft jeg elsker det her " Og det sgu ofte den eneste vej til succes. Godt gået Martin. Pengene må du selv skaffe |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Nu har Thorborg og hans dygtige stab nok ikke tjent noget der ligger noget sted i nærheden af 100.000.000 millioner men de har nok tjent et interessant beløb på amino alligevel. Mvh Jakob / sportnu.dk |