I et forsøg på at skabe en lidt mere struktureret tilgang til hvad jeg SEO'mæssigt kan/skal gøre ved opsætning af kommende projekter, har jeg lavet en liste over elementer som jeg umiddelbart har bildt Jeg er nok hvad man kan betegne som en SEO rookie og har aldrig rigtig "dyrket" faget. Så jeg håbede lidt, at nogen måske kunne bidrage med noget, til min sikkert mangelfulde liste :) Her er hvad jeg har af notater (i en ikke prioriteret rækkefølge): 1. MOD_REWRITE af URL'er, implementeret med sigende nøgleord fra den gældende side. feks. www.domain.com/news/$category/$pagetitle 2. Dynamiske <title>, <meta description> tags 3. Semantisk korrekt HTML 4. Integrering af rel="nofollow" på interne links, som man ikke ønsker at give "linkjuice" 5. Linkbuilding - herunder; 6. Velskrevet, unikke indholdssider 7. Daglige opdateringer (google elsker aktivitet) Thats it! Som i kan se er det ikke meget, men jeg vil umiddelbart vurdere, at det er en fin start. Men som sagt, jeg er meget åben for yderligere forslag til, hvad jeg måske bør have fokus på :) På forhånd tak! |
Husk Keyword Research :)