Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

avance på tøj... hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi!

Vi står og skal snart ud i butikkerne med vores første produkt, det bliver super spændende og vi glæder os helt vildt... med lidt simpel søgen her og der har vi hurtigt fundet ud af hvad butikker tager i avance og det er også fuldt forståligt, at de skal have så stor en andel som de nu skal... men her kommer spørgsmålet så... hvis en webshop vil sælge vores t-shirt, skal de så have det samme i avance som en rigtig butik eller er der nogen som ved hvor mange % de normalt skal have?

Håber der er hjælp at hente...

mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 25. Jul 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:41
hvis du hopper lidt rundt på nettet og ser på priser på tøj vil du nok opdage at der er penge at spare ved at handle der, og det er jo nok ikke fordi produkcenten sælger det billigere til net shoppen, men nok nermere fordi shoppen tjener mindre på den pågældende vare, dette kan så lade sig gøre fordi der slet ikke er de samme udgifter ved salget.

så mit råd til dig er at holde samme pris til alle kunder (selvfølgelig skal du sælge billigere hvis en kunde køber større patier) og så lade butikken selv styre hvad de tager for dine vare.

Rasmus
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 16:17
Jeg vil gerne bekræfte Rasmus. Det er sådan det hænger sammen. Bertoni, Hummel, jack&Jones eller hvad et alt sammen hedder, sælger nok ikke billigere til webshops. Det er jo ikke deres største indtægtskilde overhovedet.

Men den alm. avance for butikkerne ligger vel på min. 250 % på de billige ting, som f.eks. jeres t-shirt.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)