Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Amino?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Der kom lige 2 fejlmeldinger i træk, da jeg forsøgte at svare...

Problemet har været her igår aftes og hele dagen...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:41

Har jeg skam også haft nogle stykker , noget mere end 30 gang i dag , med undre mig over det måske derfor første med svar nogle gang selv om , jeg fik 5 fejl meddelelser i træk , da man giver op næsten efter nummer 5 gang samme indlæg og nok derfor jeg ligger så højt på top listen da det er godt trættende med fejl meddelelser , troet der var noget i vejen med min computer og folk var ved alt blive træt og ikke gad mere , håber det snart lykkes at få det i orden

korrekt med idag og igår , jeg har fået mange af disse fejl meddelelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:42

Fashion-Seller:

Martin Thorborg:

Damn det er jeg ked af at høre, jeg har ikke selv oplevet fejl i dag.
Men vi må kigge på det.

Du må gerne låne nogle af mine 15-20 fejlmeldinger fra idag ;D

Undrede mig bare over, at ingen andre havde klaget... Der plejer jo at være et tråd straks problemet opstår...

Det er som regel på support@amino.dk at man gør opmærksom på sådanne problemer :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 18:43

Har også oplevet meget nede tid idag, bl.a. fejl beskeden med at siden er nede pt og også en side med response time og så noget kode

Bruger Google chrome, men har også tjekket http://downforeveryoneorjustme.com/ som viser det ikke kun er mig den er gal hos :(

Dressur rytter søger sponsor 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 18:48

Ja den har været rigtig gal i dag.

I må gerne sende screen af fejl til mig (jacob@amino.dk) så kigger vi på det. Det er selvklart top-prioritet.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:20

Nope, jeg har også oplevet mange fejl, det er dog mest om "natten" altså efter kl 23.00

Nogle gange loader siden slet ikke for mig.. :(

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:32

Jeg har også fået nogle stykker i dag. Der stod noget i retning af " for lidt hukommelse på serveren" .....

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 01:19

Synes jeg oplever ofte, at når jeg er færdig med at skrive mit indlæg og klikker på "OK", så får jeg hvid skærm, hvor den bare opdaterer og opdaterer, men der sker ikke mere uanset hvor længe jeg venter.

Teksten er i de tilfælde tabt, så nu har jeg simpelthen vænnet mig til at markere og kopiere teksten hver gang inden jeg klikker "OK", da det i øjeblikket er mindst hver anden gang jeg oplever at siden går kold.

Jeg oplever ikke problemer på andre hjemmesider, som oploader med det samme, så jeg har konkluderet at problemet må ligge på Aminoserveren. Jeg har hidtil antaget, at meget trafik på Amino bærer skylden, men aner ikke om det er er den rigtige årsag.

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:48

Jup me to...

Og nå det er sagt så syntes jeg generelt at sitet bestemt ikke lever op til hvad man kunne forvente :-(

Og når man skriver til supporten, får man bare et std. svar, og det må da vist være et lokalt problem...

Lad mig sige det på den her måde, jeg gen-tegner i-va-ti-fald ikke mig vip tjuhej.. 

//martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:30

Det ser ud til at vi har lokaliseret fejlen.
Der er en eller anden spade der crawler Amino fra mange forskellige ip-adresser.
Der laves en masse forespørgsler til vores servere og det kan de ikke klare hele tiden.
Vi arbejder på at blokere den.
Det hammer irriterende for os alle!

Dbh Martin

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)