Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk & Vækst 2010, lidt billeder og en stor TAK!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mange tak for nogle gode dage på messen, standen, og Nørrebro Bryghus. Jeg har haft fornøjelsen at møde flere af de gamle Aminoer, og en hel masse nye.

Og særlig stor tak til Mogens Nørgaard, som har lagt hus til en overnatning, selvom han ikke var med på messen, og tak til Thomas de Oliveira, som var et godt selskab udenfor messen, det var hyggeligt at spise morgenmad sammen i bagercaféen på Frederiksberg.

Sidst men ikke mindst en stor tak til Amino Crew, som har taget godt vare om hele standen, og tak til Martin Thorborg for middagen på Nørrebro Bryghus, og for snakken.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 20:24

Også et stort tak herfra. Jeg var ikke så meget omkring Aminostanden, men fik da snakket med en stor del af jer alligevel.

To superfede dage med inspirerende oplæg, god rådgivning og et større og velplejet netværk :-)

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:45

Fantastisk event.. kunne dog kun komme forbi i en ½ time.. så ikke så meget jeg fik ud af det.. Men det var fedt at komme forbi.

kom også forbi Amino standen.. men der var der lige pludselig rigtig mange mennesker, så jeg fik ikke muligheden til at hilse på jer.. Gør jeg næste år--  :)  Men i er jo her .. Big Smile

Ved i om det er muligt at hente / købe hr. Thorborgs foredrag om nyhedsmail et sted? 

VH. Jakub ! 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:51

Tommy Krabbe:

Også et stort tak herfra. Jeg var ikke så meget omkring Aminostanden, men fik da snakket med en stor del af jer alligevel.

To superfede dage med inspirerende oplæg, god rådgivning og et større og velplejet netværk :-)

Jeg ville ellers rigtig gerne ha´ mødt og hilst på dig Tommy.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære alle sammen

Tusind tak til alle jer der hjalp til og til jer der kiggede forbi.
Det var dejligt at se jer og jeg er ked af at jeg ikke fik snakket med jer alle, men der var lidt kø :-)

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:

Mange tak for nogle gode dage på messen, standen, og Nørrebro Bryghus. Jeg har haft fornøjelsen at møde flere af de gamle Aminoer, og en hel masse nye.

Og særlig stor tak til Mogens Nørgaard, som har lagt hus til en overnatning, selvom han ikke var med på messen, og tak til Thomas de Oliveira, som var et godt selskab udenfor messen, det var hyggeligt at spise morgenmad sammen i bagercaféen på Frederiksberg.

Sidst men ikke mindst en stor tak til Amino Crew, som har taget godt vare om hele standen, og tak til Martin Thorborg for middagen på Nørrebro Bryghus, og for snakken.

Mvh. Rune.

Selv tak Rune, det var virkelig hyggeligt med morgenmad på bagercafeén, også må vi jo overnatte en anden gang hos Mogens, det var godt selskab :-) 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:24

Der skal også lyde et tak for en god messe herfra, selvom at man som udstiller ikke havde så stor mulighed for at komme rundt at snakke - men så var det jo godt, at mange af jer selv kom forbi for at få en snak! Jeg ser frem til at se jer alle om et halvt år, på iværksættermessen i Køge!

/ Emil Blücher

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:32

Rune Gjersvik:

Jeg ville ellers rigtig gerne ha´ mødt og hilst på dig Tommy.

Mvh. Rune.

Det var også lidt underligt. Jeg var der i begge dage, men tiden fløj afsted, og så tænkte jeg på at udvide netværket med folk, der ikke er på Amino, for jeg andre "møder" jeg jo nærmest hver dag :-)

Men vi får helt sikkert muligheden næste gang. Det kunne godt være, at man skulle booke nogle møder med hinanden en anden gang. Jeg havde gjort det med et par stykker denne gang, og det virkede godt.

Hyg jer!

Hej med dig :-)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 09:20

...Yes det var fedt at komme forbi Amino-standen og tale med en del af Jer.

Super stand som Hans havde fået sat op i freelance området, han var uden tvivl en af dem der fik meget ud af den placering. Hyggeligt at hilse på dig Hans Big Smile

Det var også nogle fede foredrag og workshops... der var flere gange hvor jeg godt kunne have tænkt mig at ha´delt mig i 2, men sådan er det når der starter flere spændende ting på en gang Big Smile

.... og så fik jeg mødt en af Danmars mest kreative mennesker, så det var fedt Big Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hi guys :-)

Just wanna say it was nice to meet you,

it was good to chat with you Thomas de Oliveira, and you too Martin Thorborg :-)

I look forward to meeting many others too. 

Have a wonderful,productive week,

Best Regards

Phillip Hobbs

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)