Jeg har forsøgt at oprette en profil på facebook, der er for min virksomhed. Problemet er, at jeg ikke kan oprette en profil, uden at knytte den til en privat profil først.
Jeg synes, det lyder underligt ...
Gør jeg noget forkert eller er det den måde, det skal gøres?
Det kræver en profil for at lave en facebookside. Det holder mange tilbage, fordi de ikke vil have deres private profil umiddelbart tilknyttet.... men der er ingen vej udenom.
Til gengæld kan du med lethed styre en facebookside uden at nogen nogensinde ser dig privat. Det fremgår nemlig ingen steder, hvem der er personen bag en facebookside.
Det kræver en profil for at lave en facebookside. Det holder mange tilbage, fordi de ikke vil have deres private profil umiddelbart tilknyttet.... men der er ingen vej udenom.
Til gengæld kan du med lethed styre en facebookside uden at nogen nogensinde ser dig privat. Det fremgår nemlig ingen steder, hvem der er personen bag en facebookside.
Der skal være en administrator til din Facebook side, derfor skal du eller en anden være koblet på. Men når du skriver på Facebook siden vil dit private navn ikke dukke på, men navnet på din Facebook fanside. Det gør at dem der syntes godt om din Facebook fanside ikke ser dig som privat, men som indehaveren af siden.
Jeg driver fx http://www.facebook.com/trendfighter hvor jeg blot skriver hvad der skal postes på væggen, så finder Facebook automatisk ud af de ikke skal skrive mit private navn. Så der ingen store fare i det. Du kan også oprette en Facebook profil påny, og kører det der igennem hvis det helt galt. Jeg har gjort det i et godt stykke tid nu uden problemer, så det bare med at klø på.