Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med at skabe Facebook-profil for min virksomhed

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har forsøgt at oprette en profil på facebook, der er for min virksomhed. Problemet er, at jeg ikke kan oprette en profil, uden at knytte den til en privat profil først.

Jeg synes, det lyder underligt ...

Gør jeg noget forkert eller er det den måde, det skal gøres?

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:38

Er det en direkte profil du laver? Altså som en "normal" bruger af Facebook også bruger?

Jeg kan ikke rigtigt se hvorfor du skal lave en Facebook-profil for din virksomhed?

Hvorfor laver du ikke "bare" en Facebook-side?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 10
Skrevet kl. 09:41

Hei

Tak for hurtigt svar.

Jeg skal ha en for min bedrift. Ikke for meg personligt.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 09:47

Så skal du lave en Facebook-side, og ikke en Facebook-profil. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 10
Skrevet kl. 09:47

Ja! Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 19:27

Det kræver en profil for at lave en facebookside. Det holder mange tilbage, fordi de ikke vil have deres private profil umiddelbart tilknyttet.... men der er ingen vej udenom.

Til gengæld kan du med lethed styre en facebookside uden at nogen nogensinde ser dig privat. Det fremgår nemlig ingen steder, hvem der er personen bag en facebookside.

Hvordan laver man en facebookside

Thomas Bigum

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 10
Skrevet kl. 20:21

Takk for raskt svar!

Da ved jeg hva jeg må gjøre for å sette opp min firmaprofil.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 09:58

ThomasBigum:

Det kræver en profil for at lave en facebookside. Det holder mange tilbage, fordi de ikke vil have deres private profil umiddelbart tilknyttet.... men der er ingen vej udenom.

Til gengæld kan du med lethed styre en facebookside uden at nogen nogensinde ser dig privat. Det fremgår nemlig ingen steder, hvem der er personen bag en facebookside.

Hvordan laver man en facebookside

Thomas Bigum

Du kan vel egentlig også bare redigere i administratorer til siden, eller er det kun i grupper man kan det?

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 10
Skrevet kl. 10:00

jeg  vet ikke.

Men, pointen var at dette ikke skulle knyttes privat facebook profil.

Uansett, da har jeg funnet løsningen, takk til Thomas for god hjelp!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 10:02

Hej Jesper

Der skal være en administrator til din Facebook side, derfor skal du eller en anden være koblet på. Men når du skriver på Facebook siden vil dit private navn ikke dukke på, men navnet på din Facebook fanside. Det gør at dem der syntes godt om din Facebook fanside ikke ser dig som privat, men som indehaveren af siden.

Jeg driver fx http://www.facebook.com/trendfighter hvor jeg blot skriver hvad der skal postes på væggen, så finder Facebook automatisk ud af de ikke skal skrive mit private navn. Så der ingen store fare i det. Du kan også oprette en Facebook profil påny, og kører det der igennem hvis det helt galt. Jeg har gjort det i et godt stykke tid nu uden problemer, så det bare med at klø på.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)