Hvad er din sko str ? 43 Hvad fave har dine sko? Hvide Hvad kostede dine sko ? 700,- Hvordan vælger du dine sko? Har før sendt konen afsted, da jeg ikke gider bruge tid i gågaden. Så længe hun kommer hjem med hvide sneakers, så er jeg tilfreds
Det er størrelse 42, sneakers er hvide og "business" er sorte. Prisen er lidt forskellig, men mellem 500 og 2.000 kr.
Jeg vælger først og fremmest ud fra de mærker jeg plejer, og som jeg ved er gode. Når det er på plads, finder jeg dem der er pænest, og som også er rare at have på.
Så sneakers er typisk DC eller Henry Loyd, og arbejdssko er oftest Playboy og Lloyd. Jeg er meget vanedyr, så det skal være nogle virkelig lækre sko, hvis der er andet der skal fange min opmærksomhed. Men det sker da også en gang i mellem.
Hvad er din sko str ? 41- 42 Hvad fave har dine sko? Hvide, brune, sorte, grønne, hvide og grå Hvad kostede dine sko ? Hvide £55, brune £65, sorte £80, grønne €30 og grå £80 Hvordan vælger du dine sko? Jeg holder mig mest til Nike, Adidas når det kommer til trainers - jeg går ned i en butik og prøver dem som jeg syntes er fede og ser om de er behagelige at gå i
str. 40-41 Har det problem, at efter at jeg smadderede min fod, er den ene blevet større end den anden.
Farve: Har et udvalg i forskellige farver, sort, brune og hvide.
Pris: 300-2000 Kr.
Hvordan vælger du dine sko: Kikker på hvad min sko forhandler har liggende, og tager så de grimmeste jeg kan finde. Men ellers er det efter behov. Da jeg bruger alt fra sikkerhedssko til lak sko, så er det inden for de kattegorier, der vælges. Men ellers er jeg lidt konservativ i mit valg. Og specielt med henhold til sikkerhedssko, hvor det typisk ender med en HKS K8, Da jeg tit render i dem i mellem 8-16 timer.