jeg søger en programmør til at lave min filer om til applikationer. Hvis du er nystartet programmør kunne dette meget vel være en opgave til dig - det er ikke en svær opgave, men en seriøs en. Skriv til mig hvis det har interesse eller hvis du kender nogen som kunne være interesseret, så høre jeg meget gerne fra dig.. VH/Elena
|
Hej Elena,
Velkommen til Amino.
Jeg tror at du skal beskrive opgaven lidt bedre. iPhone eller lignende ??? Er det iPad og Mac, eller er det til Android, Symbian eller noget helt syvende ? Skal det virke på PC platformen (WIndows, Linux), eller er det udelukkende en mobil-app.
Hvad er det for nogle filer der skal laves om ?
Skal lydfilen ligge som en ressource i programmet, eller skal programmet hente den efter man har købt app'en ?
Hvis det ikke er en svær opgave, hvorfor gør du det så ikke selv ?
Jeg tror også at du vil være bedre tjent med at finde en professionel programmør til opgaven, som har speciale i iOS apps, og som ved hvilke krav der stilles til Apps i f.eks Apples App-store.
Jeg betragter mig selv som en erfaren programmør (dvs. jeg har arbejdet med programmering på forskellige platforme, erhvervsmæssigt i over 20 år) og jeg ved at der skal bruges et betragteligt antal timer bare på at sætte sig ind i et nyt udviklingsmiljø, plus at der vil være en kortere eller længere learning curve på den platform man skal udvikle til. - og det er selv om jeg har bevæget mig inden for forskellige programmeringssporg og operativsystemer.
Så jeg vil mene at en der lige er startet som programmør (eller har lyst til at blive programmør), mangler en del ballast for at kunne skrue en fornuftig app sammen, og det vil dermed sige at du kommer til at bruge en MASSE tid og penge på at træne en uerfaren.
Så mit råd til dig vil være : Find en programmør der er erfaren i den platform du nu vælger (Nej - jeg gør det ikke i Apple Apps - så det er ikke for at sælge mine ydelser at jeg giver dig dette svar - og uden at kende til dit budget, vil jeg tro at det ikke kan bære at jeg skulle sætte mig ind i det).
Det er trods alt bedre at betale 10 timer á 1000 kroner end 50 timer á 200 (ja - jeg er godt klar over at det giver samme beløb, men du er langt hurtigere i luften)
Held og lykke med projektet
mvh
Jan