Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af færdig hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er færdig med mit første "store" projekt. Det drejer sig om denne side:

www.hobby4u.dk

Hvad siger I til denne? Logo og alt er lavet fra mig, altså www.ritterdesign.dk - Jeg ved godt jeg lige mangler noget på URL niveau, og dette arbejder jeg på lige pt. Siden er lavet i Joomla og Virtuemart som webshop. Der er pt. over 500 varer allerede, og siden har fået god feedback af brugere, men hvad siger I, i "nørdede" menneskerBig Smile

Ser frem til konstruktiv feedback, samt ris og ros vil blive samlet op til evaluering om projektet, så kom gerne med den rå sandhed.

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tomrum forsiden og de fleste undersider fyld det ud med lidt billeder og tekst

Titlen til google starter du med velkommen og di domæne navn dette giver meget færre kliks fra google af lave en sigende titlen med dine søgeord i , jeg mener denne her titlen <title>Velkommen til Hobby4u</title>

Hvordan køber man et produkt kunne ikke se hvordan klikket på produkt ?

Ingen produkt beskrivelse under produkter kunne jeg se ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke skrive 'din indkøbsvogn'? Det der 'deres' virker sådan lidt gammeldags - og resten af teksterne er jo også i 'du' :-)

Og så synes jeg, at ordene 'eksklusivt hobbyudstyr' smelter for meget sammen farvemæssigt med baggrundsbilledet. Jeg skal knibe øjnene sammen for at se, hvad der står.

Det var bare nogle hurtige kommentarer herfra.

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeg mangler at der på forsiden står at siden "kun" har hobby ting til modelfly... synes titlen og det der står gør at det virker som om i har alle mulige hobby ting. Og det er der bare ikke, så gør det nemt for folk at finde det de leder efter og skriv hvilken slags hobbyting i harSmile

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes at din webshop har mange gode elementer, men nu beder du jo om den rå sandhed, så her får du lige lidt at arbejde med.

  • Konceptet i banneret er rigtig fedt, men i mine øjne ødelægger skriften det fuldstændigt. Derudover er der prikkerne, til venstre for teksten. Jeg ved ikke om det er dit logo, men som jeg ser det, virker det temmelig formålsløst.
  • Du ville med fordel kunne udstille nogle varer, højere oppe på din side. Min skærm kører en opløsning der er højere end gennemsnittet, og hos mig er produkterne på forsiden alligevel under skærmbilledet. Dette ville både kunne være med til at øge konverteringen, men desuden også gøre det nemmere at se at siden handler om modelfly.
  • Rent SEO-mæssigt, er der intet på din forside der indikerer at din side handler om modelfly. Arbejd lidt med dine title-tags, headings, og noget beskrivende tekst på forsiden, så er du allerede kommet langt :-)

Det var lige hvad der umiddelbart sprang mig i øjnene, held og lykke med projektet :-)

Fra Birkerød
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej :-)

Først og fremmest tillykke med projektet, det er stort når man går i luften med noget, og selvom jeg nu udelukkende kommentere på forbedrings muligheder, er det vigtigt at få sagt!

Indhold:
Det handler vel helt overordnet om at sælge varen? Derfor synes jeg i skal:
1. Sørge for at få nogle gode tilbud helt frem på forsiden, således at indkøbskurven kan blive fyldt :-)
2. Måske sammen med de gode tilbud, men også gerne på undersiderne få fortalt de gode historier, de mænd der står stolte med deres flyver: hvor hurtigt har de fløjet?; Hvor længe? Hvorfor er denne model bedre til noget end en anden? - jeg går ud fra at I er eksperter, og selv brænder for hobbyfly, så der må være masser af "guld" gemt, som kan skabe loyalitet/interesse, og i sidste ende gøre at man køber et modelfly af jer.

Design:
En ting er smag, og her ville jeg nok personligt have holdt lidt mere fast i stilen i har med illustrationer i baggrund, og i toppen (bortset fra logo...) Men hvis man ser bort fra det og blot kigger objektivt så har jeg følgende kommentare:
1. Der er ikke synergi i jeres design, Logo er en stil Baggrund er en anden
2. I bør vælge en stil og så gøre klidt mere ud af jeres billede præsentationer - ligenu er de bare rå, de kunne med fordel få en ramme/rundekanter - eller noget der støtter op om et sammenhængende udtryk. - generelt: kæl lidt mere for den grafiske detalje!
3. Gennemgå lige alle sider en gang mere - overskrifter hopper lidt af og til, der er småfejl rundt omkring.

/Camilla

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)