Long story short - jeg har et logo, men det virker ikke - så jeg skal bruge et nyt. Den visuelle identitet, vores værdier og hvordan vi ønsker at fremstå udadtil er på plads. Nu skal vi bruge et hammer-flot logo med enorm brandingværdi, som komplimenterer disse værdier.
Jeg søger ikke et discounttilbud! Jeg vil hellere betale 1000 kroner for meget end for lidt - den her skal sidde lige i skabet!
Flere detaljer om opgaven gives når jeg har besluttet mig for, om det er dig, som skal lave det nye logo.
Lige nu søger jeg: Din pris på at lave sådan et logo. Hvad “pakken” indeholder. Dine referencer.
Jeg håber, at nogen derude kan hjælpe mig. På forhånd tak :-)
så kan du vælge og vrage imellem rigtig mange forslag. og hvis du opretter et logo request med 200$ som budget får du helt sikkert rigtig mange forslag - Da budgettet normalt er 150$ derinde.
Dette kan vi være behjælpelig med. Vi har en fast designer/programmør der udelukkede designer logoer til en fast timepris på kr. 350,00. Vi garantere et rigtig godt resultat, og en hurtig levering. Prisen for selve opgaven kan vi tage en dialog om. Du er velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com
Kort sagt vi levere en totalløsning, og bliver ved indtil det resultat du ønsker er opnået.
Som refecence kan der nævnes vores "pingvin" på vores hjemmeside.