Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords, hvor når er resultatet gyldig

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper, det er hjertestarter :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 11:21

Hej Carsten

Jeg bruger one step check out, så tror nu ikke min købsprocess bliver meget nemmere!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:21

Haha - min fejl :-)

Nu fandt jeg dig, efter jeg måtte opdatere et par gange.

Prøv evt. At Lave Hvert Bogstavt Med Stort. Det gør de andre nemlig ikke - så ser man bedre dig.

Jeg ville måske droppe 'kun' medmindre det er specielt billigt?

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 13:27

Brug det link, som Frederik linker til og lad annoncerne køre 7 dage. 

Det er vigtigt, at du får en fuld uge ud af dine annoncer og søgeord før du beslutter dig, da de kan have forskellig effekt på forskellige dage.

Derudover skal du være opmærksom på hvornår på måneden dine kampagner kører osv. 

Optimalt skal du lade dine kampagner kører én hel måned før du kan være sikker på den rette effekt. Det er dog langt alle, der kan tillade sig dette og især, hvis de første 7-14 dage ikke producerer nævneværdige resultater.

Men at tale om at stoppe søgeord, annnoncer etc. efter 15 klik er fuldstændig håbløst. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 13:40

tak for de gode råd og links, jeg har ihvertfald en god ide om hvor langtid jeg skal vente!

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 14:25

Boysen:

Kære Adwords eksperter

Jeg startede i mandags en ordentlig røvfuld adwords annoncer, og sidder nu og kikker dem igennem. Mit spørgsmål går på hvor mange visninger/klik i skal have før i statistisk set har et korrekt billed af annoncen?

Nu må jeg indrømme at det er noget tid siden jeg har arbejdet med statistik eller sandsynlighedsregning, men hvis jeg ikke tager helt fejl er det hverken antal visninger eller antal klik, der afgør om resultatet er statistisk sandsynligt. Det er derimod antallet af konverteringer. Lad mig give et eksempel:

• Produkt A konverterer 50% i en test med 1.000.000 klik. I en test med 1000 klik ville den derfor sandsynligvis lave 500 konverteringer. Med en usikkerhed på 5% vil resultatet havne mellem 475 og 525 konverteringer.
  • Produkt B konverterer 0,05% i en test med 1.000.000 klik. I en test med 1000 klik vil den derfor sandsynligvis lave en ½ konvertering, altså lige stor sandsynlighed for 0 eller 1 konvertering. Med en usikkerhed på 5% vil resultatet dog stadig havne på enten 0 eller 1 konvertering. Og med en usikkerhed på 20%, 30%, eller 40% ville resultatet stadig være enten 0 eller 1 konvertering.

Min pointe er at for at kunne tage højde for matematiske udsikkerheder, bliver du jo lavere den forventede konverteringsrate er, tilsvarende nød til at teste med flere klik før du kan være sikker på at det resultat du får ikke er resultatet af en tilfældighed.

Hvis andre vil uddybe eller rette mig skal de være meget velkomne, da jeg er elendig til at forklare mig med matematik :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 15:15

Tror du har ret Theis ifht. nøjagtighed. Dog er der langt op til fx. 100 konverteringer (hvis det er målet), for en niche forretning som min :) 

Sagt på en anden måde, så er konsekvenserne for store, ifht. at vente på resultatet :)

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:07

Jeg er ret sikker på du ikke må lave hvert bogstav med stort.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 23:13

Det sker der ingenting ved :)

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:49

Der tager Du/I fejl.

Taget fra Adwords guideline:

Fundamentals of the policy

Don't use excessive capitalization such as "FREE" or "GOOGLE ADWORDS."

Examples

Examples of unacceptable text:

• ad text or display URLs with excessive capitalization
    • "BUY FLOWERS NOW,"
    • "WWW.HOTORNOT.COM,"
    • "Find great deals NOW!"
    • "Find GrEaT DeAlS NoW!"

Examples of acceptable text:

• trademarked capitalization like iGoogle and SONY
  • capitalization in company or product names like ProFlowers and PureVision
  • intercapitalization in the display URL such as www.SaleInABox.com
  • commonly intercapitalized words such as AdWords
  • capitalizing the first letters of words such as "We Have What You Want"
  • capitalizing acronyms and initials (like ADHD and UNICEF), phone numbers (1-800-MATTRESS begin_of_the_skype_highlighting              1-800-MATTRESS      end_of_the_skype_highlighting), or country and currency abbreviations (EUR, UK, and USD)
  • capitalizing coupon codes like "FREESAVE235"
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)