Hej Casper, det er hjertestarter :) |
Hej Carsten
Jeg bruger one step check out, så tror nu ikke min købsprocess bliver meget nemmere!
Hej Casper, det er hjertestarter :) |
Hej Carsten Jeg bruger one step check out, så tror nu ikke min købsprocess bliver meget nemmere!
|
Haha - min fejl :-) Nu fandt jeg dig, efter jeg måtte opdatere et par gange. Prøv evt. At Lave Hvert Bogstavt Med Stort. Det gør de andre nemlig ikke - så ser man bedre dig. Jeg ville måske droppe 'kun' medmindre det er specielt billigt? |
Brug det link, som Frederik linker til og lad annoncerne køre 7 dage. Det er vigtigt, at du får en fuld uge ud af dine annoncer og søgeord før du beslutter dig, da de kan have forskellig effekt på forskellige dage. Derudover skal du være opmærksom på hvornår på måneden dine kampagner kører osv. Optimalt skal du lade dine kampagner kører én hel måned før du kan være sikker på den rette effekt. Det er dog langt alle, der kan tillade sig dette og især, hvis de første 7-14 dage ikke producerer nævneværdige resultater. Men at tale om at stoppe søgeord, annnoncer etc. efter 15 klik er fuldstændig håbløst. |
Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!
Nu må jeg indrømme at det er noget tid siden jeg har arbejdet med statistik eller sandsynlighedsregning, men hvis jeg ikke tager helt fejl er det hverken antal visninger eller antal klik, der afgør om resultatet er statistisk sandsynligt. Det er derimod antallet af konverteringer. Lad mig give et eksempel:
Min pointe er at for at kunne tage højde for matematiske udsikkerheder, bliver du jo lavere den forventede konverteringsrate er, tilsvarende nød til at teste med flere klik før du kan være sikker på at det resultat du får ikke er resultatet af en tilfældighed. Hvis andre vil uddybe eller rette mig skal de være meget velkomne, da jeg er elendig til at forklare mig med matematik :-)
|
Tror du har ret Theis ifht. nøjagtighed. Dog er der langt op til fx. 100 konverteringer (hvis det er målet), for en niche forretning som min :) Sagt på en anden måde, så er konsekvenserne for store, ifht. at vente på resultatet :) |
Jeg er ret sikker på du ikke må lave hvert bogstav med stort. |
Det sker der ingenting ved :) |
Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!
Der tager Du/I fejl.
Taget fra Adwords guideline:
Fundamentals of the policyDon't use excessive capitalization such as "FREE" or "GOOGLE ADWORDS." ExamplesExamples of unacceptable text:
Examples of acceptable text:
|