Lad os se om Domæne Klagenævnet vil gentage de fejl-dømmelser de har gjort tidligere.
Jeg håber virkelig at Domæne Klagenævnet har lært af deres tidligere fejltagelser.
Det kan ikke passe, at man bare kan "stjæle" en andens ejendom, hvis man bare har økonomi og magt nok.
Det er sager som det her, der viser, at domæne registranter har brug for en forening, der varetager deres interesser. Foreningen af Danske Domæneregistranter blev godt nok stiftet i 2008, registrant.dk, i forbindelse med udbuddet af .dk administrationen. Men det sidste man har hørt fra dem var i dec. 2008. Som en side bemærkning kan fortælles at Foreningen af Danske Domæneregistranter har været mistænkt for at være lobby-forening for dotDK, der på det tidspunkt faktisk fik mulighed for at vinde udbuddet, hvis de kunne bevise opbakning og tillid fra "internetsamfundet", det er som bekendt ikke sket og DK-Hostmaster er stadig administrator for .dk-domæner. Det er interessant, at tidspunktet fra man ikke har hørt noget fra den såkaldte forening for domæneregistranter passer så fint med at dotDK tabte udbuddet.
hmm....
Det vi har brug for er en aktiv forening, der yder advokathjælp og støtte når sådanne sager, som Robin linker til, opstår. Foreningen skal deltage aktivt i debatter, paneler og diverse andre fora, hvor .dk-domæner er emnet.
Domæner ligger mig meget i sinde og specielt "de små" domæneregistranters rettigheder, som gang på gang bliver tromlet ned, fordi de ikke har den fornødne kendskab til deres rettigheder eller overskud og kræfter til at kæmpe imod de store virksomheder. Så hvis der ikke eksisterer sådan en forening, når jeg er færdig med mit nuværende projekt, tror jeg sgu' at jeg vil danne en rigtig forening, der i virkeligheden varetager domæneregistranters rettigheder.
Men jeg ville da håbe, at personer som Kristian Holte fra Simply Law, der lyder til at ha' stor kendskab og viden vedrørende domæner, får stiftet sådan en forening. Han ser ud til at være én, der ville være godt at ha' med i forenings bestyrelse. Han har min støtte ihvertfald. 
Held og lykke til Sten med sagen.