Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy: Mikkel Mikjær Christensen:
Det ligger sådan, at trykkerierne ikke kan være eksperter og billigste til det hele! Det er simpelthen ikke muligt!
Så tænk på os næste gang, du skal have trykt hvad som helst!

Men det kan i? :-)
Han modsiger ikke sig selv ( i hvert fald ikke efter min mening ).
Man har nok en tedens til at bruge det samme trykkeri man brugte da man skulle have lavet sin første flyver, og sidenhen har man så bare brugt det samme trykkeri til alle sine andre former for tryksager bøger, kalender, plakater o.s.v - i sagens natur kan det samme trykkeri ikke være billigst til alle former for trykkerier - ergo skal du måske ud og have fat i fire forskellige trykkerier, med hver deres specielle, det giver jo egentlig god nok mening - og det er derfor du skal tænke på brokerprint næste gang - i stedet for bare at bruge din faste trykkermand til alle dine forskellige slags tryksager.
Det er nok derfor de kalder dig "Wonderboy" :)
Tak fordi I kan være der når jeg selv ligger og sover!
Det er korrekt forstået, at vi IKKE er et trykkeri, men en sammenslutning af trykkerier, hvor vi koncentrerer os om kvalitet og sikkerhed. Så nej, vi lover ikke noget - men vi kan se, at vi i nogle tilfælde kan spare kunden op til 75% i forhold til andre trykkerier - og det ville du måske ikke have fundet ud af, hvis ikke du brokede.
Det "sjoveste" er, at næsten ALLE trykkerier har indtrykket af, at de er blandt de absolutte dyreste fordi de går så højt op i kvaliteten - men fordelingen af "vundne opgaver" er ret ligeligt fordelt, da der er virkelig mange ting der spiller ind fra opgaven til opgave.
For at vende tilbage til Mikkel: Jeg er ret sikker på, jeg ikke modsiger mig selv - men det må være fordi det enten var ret sent eller ganske enkelt at vi er dårlige til at formidle vores budskab på hjemmesiden. Hvis det er tilfældet må du meget gerne give mig feedback. Jeg skruer gerne alle de steder jeg kan komme til det for at gøre Brokerprint bedre :)