Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtigheden af at broke!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg startede Brokerprint vidste jeg godt, at vores kunder kunne spare penge - og vores analyser viste, at det ihvertfald var 30%...

Og jo flere opgaver vi fik ind, steg denne besparelse... Vi rettede besparelsen for nyligt til 40%!! Og idag må vi endnu engang sætte den op til 45% - hvilket jo er glædeligt for os hos Brokerprint Smile Yes

Det ligger sådan, at trykkerierne ikke kan være eksperter og billigste til det hele! Det er simpelthen ikke muligt! Der er mange faktorer der spiller ind, som bl.a.:

• Kvaliteten af dét du skal have trykt på
  • Lakering kan måske gøres for næsten ingenting ved anden leverandør
  • Mandetimer der skal bruges
  • Processer hos trykkeriet
  • Prisen på materialer
  • Prisen på maskinen (afdrag og service omkostninger)
  • Forsendelse
  • Typen af maskine
  • og meget meget mere

Det er helt naturligt og det er ingen skam i overhovedet - men der er altså penge (og mange penge) at spare ved at broke sine tryksager og få flere tilbud tilbage! Det har vores brugere til stor glæde erfaret utallige gange.

Så tænk på os næste gang, du skal have trykt hvad som helst! Wink

Og nu skal vi også til at hjælpe tyskerne med at spare penge :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 01:02

Vi kan iøvrigt rette besparelserne igen: Man kan nu spare op til 75% på at køre dine forespørgsler igennem Brokerprint !! Cool

/Marcel Fuursted

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:01

Marcel Fuursted:

Det ligger sådan, at trykkerierne ikke kan være eksperter og billigste til det hele! Det er simpelthen ikke muligt! 

Marcel Fuursted:

Men det kan i? :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 03:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umildbart er dette ikke et firma som laver tryk.

Efter hvad jeg kan se, blot ved at gå ind på hjemmesiden, er det en portal som sender tilbud ud til andre trykfirmaer, som så kan byde ind på den tryksag som du vil have lavet.

Dette samler firmaerne og giver dem med bedst kendskab til billigt tryk muligheden for at konkurerre med alle de store firmaer som har kunder nok til at sætte priserne tårnhøjt.

Ret mig lige hvis jeg ikke har forstået korrekt,

Jeg håber dette opklarede dit spørgsmål :)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Steffen Rasmussen:

Umildbart er dette ikke et firma som laver tryk.

Efter hvad jeg kan se, blot ved at gå ind på hjemmesiden, er det en portal som sender tilbud ud til andre trykfirmaer, som så kan byde ind på den tryksag som du vil have lavet.

Dette samler firmaerne og giver dem med bedst kendskab til billigt tryk muligheden for at konkurerre med alle de store firmaer som har kunder nok til at sætte priserne tårnhøjt.

Ret mig lige hvis jeg ikke har forstået korrekt,

Jeg håber dette opklarede dit spørgsmål :)

Sådan forstår jeg det også - jeg ved heller ikke rigtig hvad Mikkel prøver på at sige: måske er han bare træt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:16

Jeg påpeger såmænd bare at han modsiger sig selv :)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 03:31
Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg påpeger såmænd bare at han modsiger sig selv :)

Han skriver jo heller ikke at han kan løse dine opgaver - han skriver bare at man skal tænke på dem næste gang - men der ligger ingen løfter bagved. :-)

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 04:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Marcel Fuursted:

Det ligger sådan, at trykkerierne ikke kan være eksperter og billigste til det hele! Det er simpelthen ikke muligt! 

Marcel Fuursted:

Han modsiger ikke sig selv ( i hvert fald ikke efter min mening ).

Man har nok en tedens til at bruge det samme trykkeri man brugte da man skulle have lavet sin første flyver, og sidenhen har man så bare brugt det samme trykkeri til alle sine andre former for tryksager bøger, kalender, plakater o.s.v - i sagens natur kan det samme trykkeri ikke være billigst til alle former for trykkerier - ergo skal du måske ud og have fat i fire forskellige trykkerier, med hver deres specielle, det giver jo egentlig god nok mening - og det er derfor du skal tænke på brokerprint næste gang - i stedet for bare at bruge din faste trykkermand til alle dine forskellige slags tryksager.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 08:42

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Marcel Fuursted:

Marcel Fuursted:

Han modsiger ikke sig selv ( i hvert fald ikke efter min mening ).

Man har nok en tedens til at bruge det samme trykkeri man brugte da man skulle have lavet sin første flyver, og sidenhen har man så bare brugt det samme trykkeri til alle sine andre former for tryksager bøger, kalender, plakater o.s.v - i sagens natur kan det samme trykkeri ikke være billigst til alle former for trykkerier - ergo skal du måske ud og have fat i fire forskellige trykkerier, med hver deres specielle, det giver jo egentlig god nok mening - og det er derfor du skal tænke på brokerprint næste gang - i stedet for bare at bruge din faste trykkermand til alle dine forskellige slags tryksager.

Det er nok derfor de kalder dig "Wonderboy" :)

Tak fordi I kan være der når jeg selv ligger og sover!

Det er korrekt forstået, at vi IKKE er et trykkeri, men en sammenslutning af trykkerier, hvor vi koncentrerer os om kvalitet og sikkerhed. Så nej, vi lover ikke noget - men vi kan se, at vi i nogle tilfælde kan spare kunden op til 75% i forhold til andre trykkerier - og det ville du måske ikke have fundet ud af, hvis ikke du brokede.

Det "sjoveste" er, at næsten ALLE trykkerier har indtrykket af, at de er blandt de absolutte dyreste fordi de går så højt op i kvaliteten - men fordelingen af "vundne opgaver" er ret ligeligt fordelt, da der er virkelig mange ting der spiller ind fra opgaven til opgave.

For at vende tilbage til Mikkel: Jeg er ret sikker på, jeg ikke modsiger mig selv - men det må være fordi det enten var ret sent eller ganske enkelt at vi er dårlige til at formidle vores budskab på hjemmesiden. Hvis det er tilfældet må du meget gerne give mig feedback. Jeg skruer gerne alle de steder jeg kan komme til det for at gøre Brokerprint bedre :)

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:42

Marcel Fuursted:

Og nu skal vi også til at hjælpe tyskerne med at spare penge :)

Hvordan gik indtoget i Tyskland? Print markedet hernede er voldsomt under pres, og priserne er meget lave... Så ville da lige høre, om konceptet er blevet en succes?
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)