Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Instant - The death of SEO ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Det bliver muligt at vælge Google Instant fra, så den gamle Google søgefunktion vil stadig være tilgængelig, og dermed vil der vel osse stadig være et marked for den traditionelle SEO, er mit gæt.

At Google Instant er den visse død for SEO, tror jeg ikke på.

Mvh. Rune.

Man kan ikke forvente at den almene bruger har slået funktionen fra.

Men ja. Jeg ser det mere som endnu en SEO udfordring og ikke at det er SEO's visse død. Man kan sikkert også vende dette til egen fordel, hvis man har et stort nok website. Vi kan alle blive enige om at der er longtail-keywords det kommer til at gå ud over. Men de resultater der kommer ind før longtails- får jo mere ud af det.

Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:00

Det virker som om at det nu er vigtigere end nogensinde at komme på "toppen af side 1" i det folk i højere grad kan sidde og finpudse sin søgning indtil et interessant emne fremkommer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:21

Hold da op jeg synes det er en irriterende feature.

Det rammer long-tail-keywords helt sindsygt! Folk vil med den feature helt klart være i stand til at finde resultater hurtigere, og jeg kan allerede se nu at op mod flere af mine hjemmeside vil blive ramt af denne, og det er sgu irriterende, men det ser jeg som en forhindring jeg skal overvinde, og tænke mig ud af, for at få de bedste resultater.

Bliver denne feature en del af google (fast), så tror jeg som sagt før at adwords-kunder vil blive ramt hårdt, og jeg tror bestemt også at google vil miste noget af deres indtjeningsøgeresultater.

Jeg har testet det nu, og jeg kan altså ikke rigtig li' at den søger som man skriver ind, det er irriterende for mig - personligt. Jeg plejer ellers at være god til at forholde mig til ændringer :-)

Nå, men lad os se hvad det bliver til.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:37

Kan rigtigt godt lide det... Men det har et problem at man aldrig kommer om og ser side 2, man redigerer bare sin søgning.

FakturaService.dk er 3 ser det ud til på www.google.com på søgning

hvad er en e-faktura

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:57

Jeg har beskrvet min holding til Google Instant og SEO på min blog. Og bare rolig - det er kun noget der vil ramme dovne SEO'ere negativt :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 21:16

Jeg tror da absolut Google Instant overlever og synes i øvrigt det er en interessant feature, der på ingen måde bliver SEO branchens endeligt. Google vil altid gøre sit yderste for at levere så gode resultater som muligt. Og begrebet relevans bliver aldrig irrelevant og af samme årsag gør søgemaskineoptimering heller ikke.

Nogle arbejdsgange vil ændre sig, men det jo på ingen måde første gang det er sker.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:22

meget interessant, men det må da også lægge et enormt ekstra pres på netværksforbindelser, dataforbrug og servere over hele verdenen.

Gad vide om nogen kan måle hvor meget ekstra co2 dette vil generere.

Og gad vide om det ligefrem betyder så meget ekstra datahentning pga. de løbende forespørgsler, at det ligefrem kan være med til at sløve internettet ned generelt? Hvis det altså lanceres "over night".

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 01:09

Hvis Google ville slå SEO ihjæl, ville de jo også dræbe Adwords. Da det jo kun er Adwords, Google tjener penge på, vil de ikke lave en så smart søge funktion.

Så længe leve SEO pga. Adwords !

-Carsten

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 07:53

Rune Gjersvik:

Det bliver muligt at vælge Google Instant fra, så den gamle Google søgefunktion vil stadig være tilgængelig, og dermed vil der vel osse stadig være et marked for den traditionelle SEO, er mit gæt.

Mvh. Rune.

Jeg forventer at 99% af alle Google brugere ikke får slået søgefunktionen fra, så SEO strategien skal ændres lidt i forhold til Google Instant.

Mvh

Holger

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)