Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev jeg Certified Experience Economy Expert!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oplevelser er det næste virksomheder skal til at tage stilling til. Service er blevet massevare-gjort, og det næste trin på stigen for økonomisk udvikling er oplevelser.

Jeg har valgt at gå foran og blive certificeret som Experience Economy Expert. En uges benhård undervisning ved Mr. Experience Economy B. Joe Pine II og CE Laila Pawlak Østergaard er vel overstået og jeg glæder mig til at komme i gang med at bruge mine nye færdigheder. Efter at have fået den viden og de værktøjer, jeg har nu, kan jeg se muligheder overalt!

Så jeg ville egenlig bare prale lidt med, at jeg nu kan kalde mig den 84. Certified Experience Economy Expert på verdensplan - og den ENESTE med fokus på online oplevelser I VERDEN!

Med venlig hilsen
Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:58

Lyder fancy Smile Tillykke med det. Yes

Kan du kort beskrive mere konkret hvad du gør/kan.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 09:11

Ja, stort tillykke!

Det lyder ret sejt ;-)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 09:16

Tak for det, Jesper :)

Jeg kan gøre flere ting for en virksomhed - og skal forsøge at fatte mig i korthed. Det er jo et stort emne.

Dels handler det om at skabe så mindeværdige oplevelser, at dine kunder husker dig og foretrækker dig frem for konkurrerende virksomheder. Oplevelser skabes over tid, så du skal skabe et 'rum' (virkeligt eller virtuelt), hvor dine kunder får eller køber oplevelser og bruger en del af deres tid. Dette vil skabe loyalitet.

Men for at kunne skabe oplevelser udadtil handler det også om at kikke indad i organisationen og sætte fokus på gode og dårlige signaler. Få fremhævet de gode og elimineret de dårlige. Der findes flere værktøjer til dette.

Så det jeg kan gøre er, at hjælpe med at skabe et rum til oplevelser. Finde ud af, hvilke oplevelser dit firma kan skabe for dine kunder. Hvordan du kan fastholde kunderne og skabe et loyalitets-forhold til dem, så de anbefaler DIT firma til andre (giver oplevelsen videre) og derved skaber højere omsætning.

Det var helt overordnet det, jeg kan. Rent praktisk afvikles et typisk forløb som en eller flere workshops, der resulterer i en strategi og en implementering af oplevelserne ('rummet', grafiske produkter, tekster) - samt et fastholdelses-program, så det sikres at dine kunder forbliver loyale og fortsat får gode oplevelser.

Jeg håber, det var svar nok til at give lidt blod på tanden. Du er velkommen til at skrive til iben_louise@teapot-graphics.dk eller ringe til mig på 61794133, hvis du vil høre mere.

Med venlig hilsen
Iben Louise

www.teapot-graphics.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:12

Hej

Stort tillykke herfra.Cake

Tak for beskrivelsen af din uddannelse og titel, selv om jeg ikke lige kan fange ordet "Economy" i beskrivelsen.

Held og lykke med fremtiden.

Tonny

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Skrevet kl. 10:17

Hej Tonny

Og tak :)

Ordet Economy henviser til, at vi indenfor en overskuelig fremtid vil bevæge os (nogle har allerede taget skridtet) fra den Service Økonomi, der har præget samfundet længe, til Oplevelses Økonomi, hvor forbrugere og kunder bruger flere penge på oplevelser og færre på service. Oplevelses Økonomien er - så at sige - det næste trin på stigen i den økonomiske evolution.

Med venlig hilsen
Iben Louise

www.teapot-graphics.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)