jo da da de fleste dankort terminaler kan kører offline :) |
Så kommer det dumme spørgsmål måske...
Hvordan kan man betale med dankort uden forbindelse til PBS eller lign?
jo da da de fleste dankort terminaler kan kører offline :) |
Hvis du har tænkt dig at integere med en "rigtig" dankort terminal, kan denne kører korte der tillader det at kører offline. |
Saldi's kassesystem er 100% browser/webbaseret og fungerer med touchskærm, bonprinter, stregkodescanner og kasseskuffe. Så jo, det kan sagtens lade sig gøre og fungerer glimrende. Problemet med forbindelsen er ikke stort, og kan løses med et 3G modem som aktiveres, hvis den faste linje er nede. I stedet for at opfinde den dybe tallerken igen, er du velkommen til kontakte mig, og høre om mulighederne for at bygge videre på Saldikassen, som jo er open source. Tlf. 4690 2208
|
SALDI Regnskab for iværksættere
Undskyld de store bogstaver - ved ikke lige hvordan det gik til - og det er for sent at rettte |
SALDI Regnskab for iværksættere
Det er hvad der kan ske.. og det er rettet. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg har selv lavet et simpelt webbaseret kasse system til en smykke butik jeg var medejer af indtil forrige år...Det fungerer fint - login for medarbejdere, varegrupper, udskrift på bonprinter, kasserapporter og håndtering af tilgodesedler og gavekort...integration til bonprinter og stregkodelæser er meget simpelt afhængig af printer model ....En stregkodelæser sender bare en textstreng (som et tastatur). I denne butik har det kørt i 4 år nu - og internettet har været nede måske 3 gange i få timer ad gangen......når det skete brugte vi håndskrevne kvitteringer og skrev alle salg ned .og slog det hele inde når internettet kom igen....ikke ideelt, men ikke det store problem i det lange løb. mvh
|
-Super god ide.. Du skal bare være opmærksom på at hvis du skal være seriøs i den branche så skal du kunne tilbyde support på systemet...og det er ikke godt nok at det er 9-16 i hverdage når du henvender dig til detailbranchen. Der skal også være mulighed for support i weekender. Pøj pøj med projektet.. Simon
|
webworker på www.papirshop.dk